چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۲۵:۵۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بسیج و بسیجیان در تولید امنیت، تولید اقتدار، تولید عزت و منزلت و نیز تولید اعتماد به نفس در ایران و برای ایرانیان نقش‌آفرینند

آیین نکوداشت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین نکوداشت هفته بسیج گفت: بسیج و بسیجیان در تولید امنیت، تولید اقتدار، تولید عزت و منزلت و نیز تولید اعتماد به نفس در ایران و برای ایرانیان نقش‌آفرین بوده‌‍‌اند. وی فرهنگ بسیج را برگرفته از مکتب اهلبیت(ع) […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین نکوداشت هفته بسیج گفت: بسیج و بسیجیان در تولید امنیت، تولید اقتدار، تولید عزت و منزلت و نیز تولید اعتماد به نفس در ایران و برای ایرانیان نقش‌آفرین بوده‌‍‌اند.

وی فرهنگ بسیج را برگرفته از مکتب اهلبیت(ع) ذکر کرد و افزود: مکتب اهلبیت(ع) دارای دو نگاه و دو رویکرد است؛ یکی نگاه سرخ‌گونه‌ای که مسلمانان به مقوله شهادت آقا امام حسین(ع) داشته و دارند و دیگری نگاه سبزگونه‌ای که به ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) دارند که این دو رویکرد باعث شده مسلمانان در مواجه با زور زیربار حرف زور و ظلم نروند که حرکت بسیج و بسیجیان هم در این راستاست.

دکتر بایبوردی، فرهنگ برآمده از بسیج را استقلال‌خواهی، آزادی‌خواهی، سازندگی و استکبارستیزی نام برد و خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی دویدن در همه عرصه‌ها برای مردم و نظام است.

وی فرهنگ مردم‌یاری، مردم‌خواهی، مردم‌دوستی، وطن‌دوستی، ایران‌دوستی و اسلام‌دوستی را برآمده از فرهنگ بسیجیان عنوان کرد و افزود: امنیت، عزت، منزلت و اعتماد به نفس امروز ما مرهون خدمات ایثارگران، نیروهای مسلح و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: ما در ۲۸۸۸ روز دوران دفاع مقدس، دفاع کردیم تا ارزش‌ها و خاکمان را از دست ندهیم.

وی راه بسیج و بسیجیان را راه امام حسین(ع) ذکر کرد و افزود: فکر و خط بسیج و بسیجیان، فکر و خط امام حسین(ع) و اهلبیت(ع) است.

دکتر بایبوردی تشریح کرد: اگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نبودند، ویروس جهش‌یافته داعش، القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی بدتر از ویروس جهش‌یافته کرونا، دنیا را گرفتار خود کرده بود.

وی به تقدیم ۲۳۳ هزار شهید، ۵۷۴ هزار جانباز و ۴۳ هزار آزاده ایران عزیز اشاره کرد و گفت: تقدیم ۸۴۳ شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده این شهرستان و کسب رتبه نخست «ایثارگری و پیشتازی در شهادت» شهرستان آران و بیدگل در کشورمان حکایت از حضور فعالانه مردم این شهرستان در ۸ سال دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های سازندگی، پیشرفت و توسعه ایران عزیز و قدرتمند است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تشریح کرد: «فرهنگ قدرت‌آفرینی و اقتدارآفرینی برای مردم و کشور» ناشی از فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است؛ فرهنگی که به ما یاد داد و آموخت باید برای پیشرفت و اقتدار کشورمان از دیگر قدرت‌های جهان، پیشی بگیریم.

در خاتمه این آیین، از خدمات ارزشمند نیروهای مسلح شهرستان در هفته پدافندغیرعامل و رزمایش خودمراقبتی و خودحفاظتی در بحران‌ها تجلیل شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، از روند اجرای ساخت یک شرکت صنعتی نساجی در بخش کویرات این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =