جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۳۹:۴۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

۸ نانوای برتر، ممتاز و شاخص در تولید و عرضه نان با کیفیت در همایش بزرگ نانوایان شهرستان آران و بیدگل تجلیل شدند

همایش بزرگ نانوایان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در همایش بزرگ نانوایان این شهرستان گفت: نانوایان یکی از عاملان تحقق حکمرانی خوب و مطلوب در حوزه امنیت غذایی هستند. وی شغل نانوایی را به عنوان یک تخصص، مهارت، کار حرفه‌ای و کارشناسی نام برد و افزود: نانوایان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در همایش بزرگ نانوایان این شهرستان گفت: نانوایان یکی از عاملان تحقق حکمرانی خوب و مطلوب در حوزه امنیت غذایی هستند.

وی شغل نانوایی را به عنوان یک تخصص، مهارت، کار حرفه‌ای و کارشناسی نام برد و افزود: نانوایان یا پخت و عرضه نان با کیفیت حاملان ترویج سلامتی در بین مردم هستند.

وی اذعان داشت: نانوایان با پخت به هنگام و پخت نان با کیفیت می‌توانند در افزایش رضایتمندی مردم و شهروندان اثرگذار باشند و بالعکس با عدم پخت به هنگام و تعطیلی خودسرانه و نیز پخت نان بی‌کیفیت می‌توانند نارضایتی در بین مردم و شهروندان را زمینه‌سازی کنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: نانوایان با پخت نان شاخص و معیار می‌توانند زمینه‌ساز توسعه سلامت عمومی مردم بشوند و یا بالعکس زمینه‌ساز توسعه تهدیدات علیه سلامت عمومی شهروندان شوند.

وی به نقش نانوایان در تقویت ارتباط مردم با مسئولان و نیز افزایش یا کاهش شکاف اجتماعی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: نانوایان می‌توانند با پخت نان با کیفیت در افزایش اعتماد مردم به مسئولان و بالعکس با پخت نان بی‌کیفیت در کاهش اعتماد مردم به مسئولان اثرگذار باشند.

دکتر بایبوردی به نقش نانوایان در جلوگیری از فساد از طریق توزیع آرد خارج از شبکه اشاره و خاطرنشان کرد: نان و آرد برای کارگزاران دولت بسیار مهم است چرا که کارگزاران دولت می‌توانند با همراهی نانوایان در توسعه سلامت عمومی و نیز جلب اعتماد مردم نقش‌آفرین باشند.

همایش نان

فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه فرمانداری به عنوان کارگزاران دولت به پخت و عرضه نان با کیفیت نانوایان اعتماد دارد، افزود: این اعتماد به نانوایان، دلیل نمی‌شود تا نظارت‌های حداکثری، حضوری و غیرحضوری و بازدیدهای سرزده از نانوایان در دستور کار فرمانداری و کارگروه آرد و نان این شهرستان نباشد.

وی ادامه داد: صیانت از حقوق مردم در حوزه آردهای یارانه‌ای و نیمه‌یارانه‌ای توزیعی، صیانت از سلامت و جان مردم و صیانت از کیفیت نان تولید شده از اولویت‌های اساسی دولت در حوزه آرد و نان و ارزاق مردم است.

دکتر بایبوردی گفت: اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان آران و بیدگل و نانوایان و فعالان تولید و توزیع آرد از یکطرف و مردم از طرف دیگر نقش اساسی در« تولید و ارتقای امنیت غذایی از طریق نان» و «تولید اقتدار غذایی»،«تولید عزت، منزلت ، اعتبار» و نیز «تولیداعتماد به نفس مردم» دارند.

وی در ادامه خطاب به نانوایان گفت: نانوایان شهرستان آران و بیدگل سعی کنند جزو نانوایانی باشند که سلامت‌سازی و فرصت‌سازی کنند نه سلامت‌سوزی و فرصت‌سوزی.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از نانوایان خواست تا مردم‌دار، مردم‌یار، مردم‌خواه و مردم‌دوست باشند نه ناخدای نکرده جزو نانوایانی باشند که با پخت نان بی‌کیفیت و توزیع آرد خارج از شبکه، خطر سلامتی را برای مردم و شهروندان زمینه‌سازی کنند.

وی از نانوایان خواست تا قدردان شغل و جایگاه خود به عنوان نانوا باشند و بدانند که شغل نانوایی یک عنوان و بنگاه تجاری و اقتصادی نیست، بلکه محلی برای عرضه یک کالای مقدس به نام « نان سالم، با کیفیت، با وزن استاندارد و با قیمت مصوب» است.

دکتر بایبوردی گفت: کیفیت آرد، کیفیت نان و کیفیت بهداشت نانوایان، مثلت امنیت غذایی مردم در حوزه نان است.

مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یازده =