جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۵۳:۲۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار: طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا در شهرستان آران و بیدگل به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و اجرا می‌شود

دستگاه‌های اجرایی طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا را کنترل و گزارش روزانه آن را ارائه نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل موظفند وضعیت سلامت خدمت‌گیرنده و کارکنان خود را به صورت برخط در بستر سامانه امید و طرح سکوی مدیریت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل موظفند وضعیت سلامت خدمت‌گیرنده و کارکنان خود را به صورت برخط در بستر سامانه امید و طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا کنترل و گزارش روزانه آن را ارائه نمایند.

وی افزود: کارکنانی که واکسن کرونا دریافت نکردند، در مرحله نخست غیبت محاسبه می‌شود و تا رسیدن به مرحله تزریق ۲ دُز واکسن برای ۸۰ درصد جامعه هدف، باید هر ۱۵ روز یکبار نسبت به انجام آزمایش «پی. سی. آر» و ارائه نتیجه منفی این تست به حراست محل کار خود اقدام کنند.

دکتر بایبوردی ادامه داد: در صورت امتناع کارمندان از ارائه تست «پی. سی. آر» در مرحله نخست برای آن‌ها غیبت و در ادامه از حقوق این افراد کسر می‌شود و همچنان ارائه نکردن تست «پی. سی.آر» در نهایت موجب معرفی کارمند متخلف به هیات رسیدگی به تخلفات خواهد شد.

وی اظهار داشت: در طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا چگونگی فعالیت واحد‌های صنفی شامل تالارها، مراکز سرو غذا، باشگاه‌های ورزشی، پاساژها، مراکز اقامتی، تور‌های گردشگری، بانک‌ها و موسسات مالی و دفاتر پیشخوان دولت اعلام شده است و بر این اساس ارائه خدمت، مشروط بر تزریق دو دز واکسن کرونا به کلیه صاحبان مشاغل، کارفرمایان، کارکنان، مشتریان و نیز قرار نداشتن آنان در دوره قرنطینه و درمان بیماری کرونا در سامانه امید است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اعلام داشت: دراین طرح نحوه فعالیت مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقات، حضور کادر اداری و پرسنل، دانشجویان و اساتید دانشگاه نیز مورد توجه قرار گرفته است و دستگاه‌های اجرایی متولی موظفند نسبت به کارکنان ناقض الزامات مربوط، اعمال قانون می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت‌گیرندگان مشمولی که مراتب تزریق واکسن به آن‌ها در سامانه ثبت نشده است و یا در وضعیت قرنطینه و تحت درمان بیماری کرونا باشند، نمی‌توانند در محل واحدها و موسسات علمی، تحقیقاتی و آموزشی حضور داشته باشند.

دکتر بایبوردی بیان داشت: در طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا، نیروی انتظامی موظف است مبتنی بر اطلاعات ثبت شده در سامانه فوق، نسبت به کنترل هوشمند ترددهای بین شهری و حمل و نقل برون شهری اقدام کند.

وی افزود: معیار نیروی انتظامی برای تردد خودروهای بین شهری، پلاک خودروهای شخصی است و ممنوعیت تردد برای رانندگانی که مراتب تزریق واکسن به آن‌ها در سامانه ثبت نشده و یا در وضعیت قرنطینه و تحت درمان بیماری کرونا باشند، اعمال می‌شود.

به گفته وی بر اساس این دستورالعمل خودروی ناقض الزامات مقرر،  از سوی نیروی انتظامی مبلغ یک میلیون تومان جریمه و مراتب در سامانه درج می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل فعالیت رانندگان تاکسی‌های درون شهری، اینترنتی و سرویس مدارس را مشروط به ثبت اطلاعات آن‌ها در سامانه سپند، مندرج بودن مراتب تزریق واکسن و نیز قرار نداشتن در دوره قرنطینه و درمان بیماری کرونا در سامانه و نصبQR  کد در خودرو جهت دسترس آسان مسافرین است.

وی ادامه داد:  شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان آران و بیدگل موظف به نظارت موثر بر چگونگی رعایت الزامات مربوط توسط متصدیان و رانندگان حوزه حمل و نقل درون شهری این شهرستان هستند.

گفتنی است براساس رنگ بندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، شهرستان آران و بیدگل در وضعیت آبی قرار گرفته است.

مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =