دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۴۰:۰۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری تاکید کرد: حماسه ۹ دی نماد ولایتمداری، بصیرت و غیرت دینی آحاد ملت ایران بود

پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در پیامی حماسه ۹ دی و دهه بصیرت را گرامی داشت. وی در این پیام با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آورده است: حماسه ۹ دی با سالروز شهادت […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در پیامی حماسه ۹ دی و دهه بصیرت را گرامی داشت.

وی در این پیام با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آورده است: حماسه ۹ دی با سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که مظهر بصیرت و ولایتمداری است، گره خورده و باید این ایام را گرامی بداریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را نمونه‌ بارز و خالص وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه نام برد و افزود: حماسه ۹ دی نشان داد پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی در این پیام ادامه داد: در روز ۹ دی ملت ایران، با بصیرت و ولایت‌مداری خود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

علی اکبر رضایی با بیان اینکه ارتقاء بصیرت افراد جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب باید هدف اصلی برنامه‌های یوم الله ۹ دی باشد، افزود: بصیرت مردم در ۹دی سبب تثبیت نظام شد.

وی اضافه کرد: بصیرت کلیدواژه‌ای است که میثاق امت انقلابی با ولایت فقیه را همواره پایدار می‌سازد و باید بینش و بصیرت و انقلابی خود را همواره حفظ کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در ادامه این پیام آورده است: وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران است و کشورمان توانسته با تکیه بر این مهم به قله‌های موفقیت و سربلندی برسد.

وی اظهار داشت: حماسه ۹ دی نماد ولایتمداری، بصیرت و غیرت دینی آحاد ملت ایران بود که به خوبی با حضور گسترده آنان در راهپیمایی خلق شد و این روز را باید روز بیعت امت با رهبری نامید.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در خاتمه این پیام با گرامیداشت نهم دی‌ماه و حضور حماسی مردم انقلابی که نمادی از هوشیاری هموطنان از حقانیت نظام و شناخت دسیسه‌های دشمنان بود، همه اقشار جامعه‌ اسلامی خصوصاً مردم ولایی شهرستان آران و بیدگل را به حضور در مراسم یوم‌الله نهم دی‌ماه و دهه بصیرت دعوت نمود.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در دیدار با اعضای برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان گفت: تقدیم ۳۶۵شهید کارگر و ۳۶معلم شهید، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری و فرهنگی این شهرستان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدا را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا بویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملّی شوراها را به رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت‌ماه، به فرمان مدبّرانه حضرت امام خمینی(ره) درتقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملّی شوراها در راستای تکریم هویّت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت نامگذاری شده است. رضایی، عدالت‌محوری، قانون‌مداری و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولان ذیربط، میزان پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی احداث پست برق  ۶۳کیلوولت ویگل در چهارمین جلسه هماهنگی و پیگیری امور عمرانی شهرستان بررسی شد. در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیر امور برق شهرستان […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست، آخرین اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مسئول در راستای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر مورد […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =