پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۸:۲۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نخستین نشست خبری سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل بزرگترین مشکل شهرستان را راه‌های موصلاتی نام برد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان و در دیداری صمیمانه پاسخگوی سوالات آنان بود. وی در این نشست در پاسخ به خبرنگاران در حوزه درمان به نگاه عادلانه دانشگاه علوم پزشکی کاشان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان و در دیداری صمیمانه پاسخگوی سوالات آنان بود.

وی در این نشست در پاسخ به خبرنگاران در حوزه درمان به نگاه عادلانه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در توزیع اعتبارات شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: حوزه درمان با جان ‌مردم ارتباط دارد و هرگونه سهل‌انگاری با حیات و ممات مردم در ارتباط است.

رضایی گفت: پروژه کنارگذر شهرستان آران و بیدگل، یک پروژه ملی است که در توسعه و پیشرفت شهرستان تاثیر به‌سزایی دارد اما دخل و تصرفی در بودجه آن و تخصیص اعتبارات آن نداریم اما پیگیری برای جذب اعتبارات به عهده ماست و به جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه توسط مجلس تصویب می‌شود و در سطح شهرستان در این مورد تصمیم‌گیری نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آران و  بیدگل اعلام داشت: هدف ما خدمت عادلانه و صادقانه به مردم است و ثمره این رویکرد، وحدت مردم و مسئولان این شهرستان خواهد بود.

وی بر نیازسنجی برنامه‌های فرهنگی شهرستان آران و بیدگل تاکید و خاطرنشان کرد: برای اجرای اینگونه فعالیت ها باید یک برنامه عملیاتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی به‌معنای بی قانونی نیست، گفت: روحیه جهادی استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و تلاش برای رسیدن به یک هدف درست است.

رضایی اعلام داشت: سیستم اداری کنونی نمی تواند اهداف و آرمانهای دولت جهادی را محقق کند و نیاز به اصلاح و بهبود دارد.

وی یکی از منشأهای فساد در نظام اداری را  بروکراسی خواند و افزود:  باید دولت الکترونیک را تقویت و برای فعالیت جهادی، فرایندها و ساختارها را اصلاح کنیم.

نشست خبری خبرنگاران

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل بزرگترین مشکل شهرستان را راه‌های موصلاتی نام برد و اضافه کرد: این تعداد تصادفات فوتی و جرحی قابل تامل است و جاده‌ها نیاز به اصلاح دارد.

وی در پاسخ به خبرنگاران، صنعت گردشگری را یک صنعت مهم و راهگشا نام برد و گفت: متاسفانه عدم‌ وجود زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری در شهرستان، زیبایی‌های این‌صنعت را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی بر تقویت فعالیت حوزه فرهنگی و کارشناسی برای گردشگران شهرستان آران و بیدگل گفت:  اگر گردشگری با مصالح و فرهنگ مردم تعارضاتی ایجاد کرد باید به دنبال چاره بود.

رضایی ادامه داد: نوع گردشگری در شهرستان ما نیازمند همکاری فرابخشی است و مشارکت چند دستگاه اجرایی را می طلبد.

وی به نقش و جایگاه رسانه در گزارش فساد اداری اشاره کرد و بیان داشت: برای مبارزه با فساد باید بصورت جامع رسیدگی شود و در سطح شهرستان اگر کسی مواردی از فساد را مشاهده کرد بدون تخریب و غرض به ما اعلام‌کند.

وی در این نشست گفت: کانون‌های فرهنگی باید خدمات دهنده باشند و سازمان‌های متولی باید خریدار خدمات از این نهادها باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه برای افزایش بخش‌های این شهرستان برنامه داریم، خاطرنشان کرد: توسعه مرکز شهر آران و بیدگل از محل اعتبارات‌ ملی و دولتی نیست؛ بلکه از طریق منابع داخلی شهر و شهرداری است.

وی تصریح کرد: نگاه مسئولان شهرستان آران و بیدگل در توزیع اعتبارات به شهرها و بخش‌های تابعه، نگاه عادلانه بوده است.

رضایی عنوان کرد: شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در هم تنیده‌اند و مطرح کردن مسائل تقسیمات کشوری در برخی موارد اصلا پسندیده نیست.

وی بیان داشت: اختلافات مرزی مساله به حقی است و باید در چارچوبی که در بر دارنده منافع مردم باشد حل شود.

سرپرست فرمانداری در پاسخ به مشکلات منطقه یحیی‌آباد آران و بیدگل گفت: مدیریت شهری آران و بیدگل نه تنها مایل، بلکه طالب ارائه خدمات به مردم یحیی‌آباد است اما این منطقه در گیر و دار برخی قوانین و مشکلات و محدودیت‌های قانونی دچار مشکل است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از ساخت و سازهای یحیی‌آباد خلاف مقررات است و ارائه خدمات منع قانونی دارد و برای رفع موانع قانونی آن باید تدبیر کرد.

علی اکبر رضایی در ادامه این نشست، تهیه آمایش سرزمین را استانی اعلام کرد و گفت: آنچه در کمیته‌ها و کارگروه‌های استانی‌مدنظر است طبق سند است.

وی در پاسخ به مشکلات زیست‌محیطی صنایع فعال در شهرستان آران و بیدگل گفت: فرمانداری و ادارات این شهرستان ‌حامی صنعت و سرباز مردم و محیط زیست است و فعالیت هرگونه صنعتی که با منافع و سلامتی مردم در تعارض باشد، مورد تائید ما نیست.

 

مطالب مشابه
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =