جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۳۳:۵۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با نخستین روز از دهه فجر؛ زنگ انقلاب در دبیرستان شهید شمس‌الدین آران و بیدگل نواخته شد

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل بر تبیین دستاوردهای انقلاب به دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه، سرپرست اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در دبیرستان شهید شمس‌الدین آران و بیدگل نواخته شد. علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه، سرپرست اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در دبیرستان شهید شمس‌الدین آران و بیدگل نواخته شد.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با مبارزاتی که از خرداد ۱۳۴۲ آغاز شده بود در بهمن ۱۳۵۷ به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و به پیروزی رسید.

وی بیان داشت: ورود امام راحل به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ با فروپاشی سلطه و استیلای جهان استکبار همزمان شد.

رضایی با تاکید بر تبیین دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دانش‌آموزان و نسل جدید انقلاب گفت: حضرت امام خمینی(ره) با ویژگیهای برجسته‌ای که داشت توانست سلطنتی که تمام دنیا پشتیبان او بودند را ساقط کند.

وی اظهار داشت: علیرغم ادعای پوشالی حاکمان طاغوت، هیچ استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در دوران رژیم ستمشاهی برای ایران متصور نبود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ایران عزت و اقتدار داد، افزود: امام خمینی(ره) آمد تا خودباوری را در ایران اسلامی و جوانان میهن ما ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در مقابل استکبار جهانی ایستاد و برای مظلومیت ایران اسلامی دلسوز بود.

علی اکبر رضایی اذعان داشت: وجه مشترک مخالفت آمریکا و استکبار با ایران اسلامی، استقلال‌خواهی ایران است و استکبار نمی‌تواند استقلال ایران را به رسمیت بشناسد.

وی یکی از اهداف دشمنان ایران را انحراف اذهان جوانان ایرانی از مسیر انقلاب عنوان کرد و افزود: بخش عمده‌ای از هجمه فرهنگی دشمن علیه دانش‌آموزان و نسل جوان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل بر مطالبه‌گری و پرسشگری دانش‌آموزان مدارس این شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: جوانان میهن اسلامی باید با علم و دانایی از جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

زنگ انقلاب

مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =