چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۵۱:۱۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با دهه فجر؛ ساختمان پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید

فرماندار آران و بیدگل گفت: جمع بین اقتدار و رافت مهمترین مولفه و هنر نیروی انتظامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی این شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و خانواد‌های معظم شهدا در آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید. ساختمان پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی این شهرستان با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و خانواد‌های معظم شهدا در آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

ساختمان پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل شامل پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر و پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینی به مساحت۱۹۸۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و با مشارکت خیّران احداث شده است.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای  نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات دولت است.

وی در ادامه جمع بین اقتدار و رافت را مهمترین مولفه و هنر نیروی انتظامی خواند و خاطرنشان کرد: یکی از ساختارهای اصلی حفاظت از جمهوری اسلامی نیروی انتظامی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، ایجاد و حفظ امنیت و ارتقای انضباط اجتماعی را دو وظیفه مهم نیروی انتظامی برشمرد و گفت: آرامش و آسایش مردم در سایه اعتماد و اتکا به پلیس است.

 

افتتاح نیروی انتظامی

مطالب مشابه

صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه؛ کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست با اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی که همواره در طول حیات انقلاب در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ثابت کرده‌اند […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
باحضور رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان؛ مسائل و مشکلات قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام‌جمعه، مسئولان قضایی و اعضای شورای تأمین، مسائل و مشکلات در حوزه‌های قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی حکمی از سوی مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، احمدرضا مُدبرنیا مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، امام‌جمعه ابوزیدآباد و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این آئین احمد انصاری بعنوان […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =