یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۱۲:۱۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تجلیل فرماندار آران و بیدگل از اعضای شورای بررسی متون نمایش شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، در آیینی با حضور علی اکبر رضایی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعضای شورای بررسی متون نمایش این شهرستان تجلیل شد. فرماندار در این آیین تصریح کرد: اعضای شورا، پیام انقلاب اسلامی را با استفاده از ابزار نیرومند و اثر بخش هنر به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، در آیینی با حضور علی اکبر رضایی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعضای شورای بررسی متون نمایش این شهرستان تجلیل شد.

فرماندار در این آیین تصریح کرد: اعضای شورا، پیام انقلاب اسلامی را با استفاده از ابزار نیرومند و اثر بخش هنر به مخاطبان و مردم شهرستان منتقل کنند.

وی افزود: توجه به مضامینی همچون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی و اسلامی؛ به عنوان رویکرد اصلی شورای بررسی متون نمایش سیاستگذاری شود.

گفتنی است در این آیین که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد فرماندار از حجت الاسلام عباسی «کارشناس مسائل دینی، استاد حوزه و دانشگاه» و مهدی مسیبی «کارشناس مسائل فنی و صحنه» از اعضای شورای بررسی متون نمایش شهرستان با اهدای لوح سپاس تجیل کرد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست، آخرین اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مسئول در راستای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر مورد […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لزوم مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز پروژه‌های درمانی تأکید کرد و گفت: جلب مشارکت خیرین در امر سلامت، بهداشت و درمان ضروری است.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا، خیّرین و جمعی از مسئولان شهرستان، جشن گلریزان مجمع خیّرین سلامت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
گروه جهادی حیدر کرار در قالب طرح

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ گروه جهادی حیدر کرار (ع) متشکل از ۲۰ نفر در قالب طرح “سفیران محبت” به مدت دو روز به ۲۵۰ نفر از اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کردند. علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شامگاه شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، آیین گرامیداشت روز ملّی شوراها با حضور منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران و دهیاران برگزار و از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرهاو روستاهای شهرستان تجلیل شد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =