سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۵:۴۸:۰۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام تبریک فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت فرا رسیدن روز عـرفه و عید سعـید قربان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: عید قربان یادآور فداکاری و ایثار ابراهیم در راه رضای معبود و تسلیم و ایمان اسماعیل در قربانگاه عشق است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، روز عرفه را تداعی بخش رحمت و آمرزش ذکر کرد و افزود: روز عرفه، روز اشک‌ها و ناله‌های امام حسین علیه السلام و امام سجادعلیه السلام و روز نیایش پیامبران و اولیای خداست. وی افزود: یکی از فرصت‌های مهم در روز […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، روز عرفه را تداعی بخش رحمت و آمرزش ذکر کرد و افزود: روز عرفه، روز اشک‌ها و ناله‌های امام حسین علیه السلام و امام سجادعلیه السلام و روز نیایش پیامبران و اولیای خداست.

وی افزود: یکی از فرصت‌های مهم در روز عرفه، که بسیار مورد تأکید ائمه معصومین و بزرگان دین قرار گرفته، فرصت دعا و مسئلت از خداوند است.

رضایی دهم ذی‌الحجه عید سعید قربان را تبریک گفت و اظهار داشت: عید قربان از بزرگ‌ترین عیدهای مسلمانان و یادآور فداکاری و ایثار ابراهیم در راه رضای معبود و تسلیم محض در برابر پروردگار عالم و ایمان اسماعیل در قربانگاه عشق است.

وی افزود: عید قربان مجرای فیض الهی و بهانه عنایت رحمانی به بندگان مؤمن و مطیع است و هر کس بتواند رضای خویش را فدای رضای حق کند، از خواسته دل در راه خواسته خدا چشم بپوشد و از داشته‌ها و خواسته‌ها بگذرد، به مرز عبودیت می رسد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تبریک این عید فرخنده به  همه‌ی مسلمانان، توفیق سفر معنوی حج و  استفاده از معنویات روز عرفه و افتخار قربانی در آن سرزمین را برای همه‌ی حاجیان حاضر در سرزمین وحی، بخصوص شهروندان شریف شهرستان آران و بیدگل، از درگاه خداوند منّان خواستار شد.

 

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در دیدار با اعضای برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان گفت: تقدیم ۳۶۵شهید کارگر و ۳۶معلم شهید، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری و فرهنگی این شهرستان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدا را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا بویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری […]

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملّی شوراها را به رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت‌ماه، به فرمان مدبّرانه حضرت امام خمینی(ره) درتقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملّی شوراها در راستای تکریم هویّت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت نامگذاری شده است. رضایی، عدالت‌محوری، قانون‌مداری و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولان ذیربط، میزان پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی احداث پست برق  ۶۳کیلوولت ویگل در چهارمین جلسه هماهنگی و پیگیری امور عمرانی شهرستان بررسی شد. در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیر امور برق شهرستان […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست، آخرین اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مسئول در راستای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر مورد […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =