چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۰۴:۳۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

آیین رونمایی از سامانه هوشمند جمع‌آوری پسـماند خشـک آران و بیـدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین رونمایی از سامانه هوشمند جمع‌آوری  پسماند خشک (طرح تفکیک از مبداء) با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری برگزار شد. فرماندار در این آیین اظهار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین رونمایی از سامانه هوشمند جمع‌آوری  پسماند خشک (طرح تفکیک از مبداء) با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری برگزار شد.

فرماندار در این آیین اظهار داشت: امروز موضوع مدیریت پسماند به عنوان یکی از اولویت‌های شهرها و روستاهای کشور مطرح است و مدیریت بهینه آنها نقش مهمی در ارتقای کیفیت محیط‌زیست شهرها و روستاها دارد و در صورت عدم اجرای روش‌های دفع مناسب، می‌تواند موجب بروز عوارض جبران‌ناپذیر شود.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته، مدیریت پسماند بر اساس مفهوم توسعه پایدار بر پایه کاهش تولید، بازیافت و استفاده دوباره شکل گرفته که اجتناب و کاهش تولید پسماند، ترویج و آموزش همگانی از مبدأ دارای بیشترین اثر بر نظام مدیریت پسماند و منافع اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح میزان تفکیک مواد بازیافتی افزایش خواهد یافت، افزود: بهره‌گیری از مشارکت شهروندان در حوزه پسماند برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلایندگی یکی از راهکارهای مؤثر در این حوزه است.

برچسب ها :
مطالب مشابه

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، از روند اجرای ساخت یک شرکت صنعتی نساجی در بخش کویرات این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =