پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۹:۵۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سومین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳آبان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ سومین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رؤسای هیئات مذهبی، مدیران مواکب اربعین حسینی، کانون‌های فرهنگی مساجد و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد. فرماندار شهرستان آران و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ سومین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رؤسای هیئات مذهبی، مدیران مواکب اربعین حسینی، کانون‌های فرهنگی مساجد و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار و نماد آن یوم الله ۱۳ آبان است که ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران موجب اقتدار، عزّت و بالندگی ملّت بزرگ ایران شده است.

رضایی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، اگر چه پرده از توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی برداشت و مردم را بیشتر نسبت به برخی حقایق آشنا ساخت، اما خسارات ناراحت‌کننده‌ای از جمله شهادت جمعی از هموطنان و به آشوب کشیدن جامعه و توهین به مقدسات مردم از جمله حجاب بانوان را در پی داشت.

وی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم مهم‌ترین راه مقابله با توطئههای دشمنان است، افزود: حضور گسترده مردم بصیر در راهپیمایی ۱۳آبان، خنثی‌کننده توطئه دشمنان نظام است و مردم انقلابی با این حضور معنادار خود بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان آران و بیدگل گفت: مراسم ۱۳آبان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، در شهرهای آران و بیدگل، سفیدشهر، نوش‌آباد و ابوزیدآباد و روستاهای ۱۱ گانه این شهرستان برگزار خواهد شد و دانش آموزان و مردم شهید پرور شهرستان با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد.

در این جلسه هر یک از دستگاه‌ها گزارشی از روند اجرای برنامه‌های خود را ارائه کردند و پیرامون برخی از برنامه‌ها و شعار محوری، بحث و تبادل نظر شد.

مطالب مشابه
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − نه =