سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۵۱:۴۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بازدید فرماندار از نمایشگاه‌ دستاوردهای کارآفرینی در شهرستان آران و بیدگل

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، به همراه بخشدار مرکزی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه‌های مختلف نمایشگاه‌ دستاوردهای کارآفرینی که همزمان با هفته بسیج در سفیدشهر و امامزاده قاسم علیه السلام برگزار شد، بازدید کرد. دکتر رضایی ضمن بازدید از دستاوردهای کارآفرینی، از […]

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، به همراه بخشدار مرکزی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه‌های مختلف نمایشگاه‌ دستاوردهای کارآفرینی که همزمان با هفته بسیج در سفیدشهر و امامزاده قاسم علیه السلام برگزار شد، بازدید کرد.

دکتر رضایی ضمن بازدید از دستاوردهای کارآفرینی، از نزدیک در جریان فرآیند برپایی این نمایشگاه‌ها قرار گرفت.
غرفه‌داران نیز با بیان پیشنهادات، دغدغه‌ها و چالش‌های پیش‌رو، خواستار برطرف کردن موانع موجود و ایجاد تسهیلات در عرصه کسب و کار و کارآفرینی شدند تا بتوانند با بهبود کیفیت محصولات، زمینه‌سازی برای رقابت با محصولات مشابه و در نهایت رونق اشتغال زنان‌کارآفرین می‌شود.
نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی به منظور «معرفی توانمندی‌های زنان کارآفرین» ، «اشتغال‌زایی مولّد و بازاریابی محصولات تولید شده» ، «فراهم نمودن زمینه‌های گسترش اشتغال و کارآفرینی»، «ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی» و «تبادل دانش و مهارت‌آموزی» در سه منطقه سالن اجتماعات حسینیه اعظم سفیدشهر، امامزاده قاسم(ع) و سالن اجتماعات سپاه و با همکاری و مشارکت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

هدف از تشکیل این نمایشگاه‌ها علاوه بر ترویج مشاغل خانگی، ارائه توانمندی‌های بسیج کارگران و بسیج بانوان در عرصه های اقتصادی است.

مطالب مشابه

صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه؛ کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست با اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی که همواره در طول حیات انقلاب در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ثابت کرده‌اند […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
باحضور رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان؛ مسائل و مشکلات قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام‌جمعه، مسئولان قضایی و اعضای شورای تأمین، مسائل و مشکلات در حوزه‌های قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی حکمی از سوی مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، احمدرضا مُدبرنیا مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، امام‌جمعه ابوزیدآباد و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این آئین احمد انصاری بعنوان […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =