پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۲۸:۴۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

طی آیینی و با حضور فرماندار؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل برنامه‌های خود را ارائه کرد

رئیس اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست رئیس اتاق اصناف این شهرستان گفت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی از عاملان تحقق «حکمرانی خوب اقتصادی» محسوب می‌شوند. وی وظیفه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها را جلوگیری از بی‌انضباطی اقتصادی و نظم دادن به خرید و فروش […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست رئیس اتاق اصناف این شهرستان گفت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی از عاملان تحقق «حکمرانی خوب اقتصادی» محسوب می‌شوند.

وی وظیفه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها را جلوگیری از بی‌انضباطی اقتصادی و نظم دادن به خرید و فروش کالاها و خدمات برشمرد و افزود: بهبود مستمر فضاها و محیط‌های کسب و کار از وظایف اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، رئیس اتاق اصناف را به عنوان «مدیر اقتصادی در میدان تجارت» نام برد و گفت: ایجاد هماهنگی بین اتحادیه‌ها، بازاریان و فعالان اقتصادی از یکطرف و حمایت‌های قانونی دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی از طرف دیگر وظیفه رئیس اتاق اصناف در حوزه‌های تجاری و اقتصادی است.

وی بر ضرورت مداخله‌گری اتاق اصناف در عرضه کالاهایی مثل مرغ، روغن، شکر و … در مواقع بروز کمبودها اشاره کرد و گفت: اتاق اصناف باید با تکیه بر اصل «خردجمعی» و اخذ نظرات اتحادیه‌های صنفی تصمیم‌گیری کند و امورات را پیش ببرد.

دکتر بایبوردی به نقش واحدهای صنفی در کمک به ثبات اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: اصناف و بازاریان با نقش موثر و برجسته خود در تقویت قوای اقتصادی کشور یاریگر ثبات اقتصادی هستند.

وی ۵۲۰۰ واحد صنفی، ۸۱۰ کارخانه و ۱۸ هزار کارگر شاغل در کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرستان آران و بیدگل را نشان از شهرستانی پویا در اقتصاد و تولید یاد کرد و گفت: اتاق اصناف به عنوان کانون‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز در تقویت رونق تولید و کسب و کار و توسعه و پیشرفت این شهرستان نقش تاثیرگذاری دارند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به نقش مهم اتاق اصناف در افزایش یا کاهش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان و شکاف احتمالی بین مردم و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت با تنظیم بازار و نظارت حداکثری و مستمر بر قیمت‌ها، زمینه‌های رقابت‌پذیری و توانمندسازی صنوف را فراهم ‌کند.

وی به سطح انتظارات مسئولان و شهروندان از اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: اتاق اصناف، پیگیر راه‌اندازی میادین عرضه مستقیم میوه و تره‌بار با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و شهرداری آران و بیدگل در راستای رفاه حداکثری شهروندان باشد.

گفتنی است در این آیین، میثم اویسی به عنوان رئیس اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل که توسط اعضای هیات مدیره اتاق اصناف این شهرستان انتخاب شده، معرفی شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 15 =