شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۴۷:۱۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل روز کارمند را تبریک گفت

کارمندان در تقویت وحدت بین مردم و دولت نقش‌آفرینی کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، روز کارمند را به کارمندان خدمتگزار و به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت. وی در این پیام […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، روز کارمند را به کارمندان خدمتگزار و به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

وی در این پیام به تقدیم ۱۸ کارمند شهید شهرستان آران و بیدگل اشاره کرده و آورده است: بدون شک کارگزاران و کارکنان دولت نقش به سزایی در افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل روز کارمند را فرصت مناسب و مطلوبی برای تجلیل از کارکنان پرتلاش، صادق و توانمند این شهرستان ذکر کرده است که همواره برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ و پبشرفت سر از پا نمی‌شناسند.

وی زبان و ادبیات مشترک همه کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل را خدمت سریع و به‌هنگام و بی‌منت به مردم و شهروندان دانسته که به تحقق حقوق شهروندان و افزایش رضایتمندی از یکطرف و استقرار اصول حکمرانی خوب و مطلوب از سوی دیگر منجر می‌شود.

دکتر بایبوردی ادامه داده است: «کارمند شدن» و «مدیر شدن» در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی فقط یک عنوان و تکیه بر یک جایگاه اداری و غیراداری نیست؛ بلکه محلی برای انجام کارهای حرفه‌ای، تخصصی و رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه صندلی‌های اداری، صندلی‌های خدمت به مردم است و صندلی‌های کام‌جویی از مسئولیت نیست، آورده است: شهرستان آران و بیدگل نیاز به کارکنان و مدیرانی متعهد، متخصص و با روحیه جهادی دارد تا برای توسعه شهرستان، خودشان را به آب و آتش بزنند.

دکتر بایبوردی در ادامه پیام آورده است: رعایت آزادی‌های مدنی و مشروع شهروندان، شفافیت در مدیریت، رعایت حقوق شهروندی، زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در سرنوشت خویش و پاسخگویی کارمندان و مسئولان به مردم از مولفه‌های مهم اصول حکمرانی خوب در شهرستان آران و بیدگل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل نقش کارمندان و خدمتگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل را در وحدت، اتحاد و انسجام مردم و مسئولان مهم برشمرده و افزوده است: کارگزاران دولتی این شهرستان می‌توانند با خدمت‌رسانی بی‌منت، اعتمادسازی و بازآفرینی اعتماد مردم در وحدت بین مردم و دولت و تقویت این رابطه نقش‌آفرینی کنند.

دکتر بایبوردی به استقرار ۸۱۰ واحد صنعتی و تبدیل شهرستان آران و بیدگل به «پایتخت و قطب اول فرش ماشینی کشور» اشاره کرده و آورده است: این شهرستان به عنوان «قطب گردشگری کویر و نمک ایران» می‌تواند زمینه‌های توسعه از طریق نمک و فرآورده‌های معدنی – نمکی را نیز فراهم کند.

وی به امکان تبدیل شدن این شهرستان به قطب کشت گلخانه‌ای اشاره کرده و آورده است: زمینه‌سازی برای توسعه همه‌جانبه شهرستان آران و بیدگل در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و گردشگری مرهون خدمات شبانه‌روزی کارگزاران دولت، همراهی‌های حداکثری مردم و خیرین بوده است.

وی در خاتمه این پیام، از مساعی ماندگار و تلاش‌های ارزشمند کارکنان، کارمندان و کارگزاران دولت در این شهرستان که با خدمات شبانه‌روزی، متعهدانه و صادقانه خود زمینه‌های توسعه و پیشرفت روزافزون را فراهم می کنند، قدردانی کرده است.

گفتنی است دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دولت و ۴ شهریور به نام روز «کارمند» نامگذاری شده است.

برچسب ها :
مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 18 =