چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
۰۷:۰۳:۱۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

حضور مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان و فرماندار شهرستان آران و بیدگل در جمع معتکفین دهه هشتادی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسئولان در جمع معتکفین دهه هشتادی این شهرستان در حرم حضرت هلال بن ‌علی علیه‌السلام و مسجد صاحب‌الزمان(عج) حضور یافتند و با آنان دیدار و گفتگو کردند. حضور مشتاقانه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسئولان در جمع معتکفین دهه هشتادی این شهرستان در حرم حضرت هلال بن ‌علی علیه‌السلام و مسجد صاحب‌الزمان(عج) حضور یافتند و با آنان دیدار و گفتگو کردند.

حضور مشتاقانه و بی‌نظیر جوانان در این مراسم، نشان دهنده عشق آنها به معنویّت و بیان کننده دلدادگی‌شان به اهل بیت عصمت و طهارت است.

مراسم معنوی اعتکاف امسال با شعار «اعتکاف تجلی معنویّت و اخلاق منتظران» در حال برگزاری است و ۲۵ مسجد شهرستان آران و بیدگل امسال میزبان معتکفان در ایام البیض ماه رجب است.

مطالب مشابه

عصر روز دوشنبه ۷ خردادماه، در اجرای ماده ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست‌ جمهوری، با دعوت فرماندار شهرستان آران و بیدگل، جلسه معتمدان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به منظور انتخاب ۸ معتمد عضو هیأت اجرایی این انتخابات، با حضور شخصیت‌های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

۸ خرداد ۱۴۰۳
هیأت اجرائی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بر اساس ماده 38 و 39 قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های آن انتخاب شدند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات شهرستان آران و بیدگل؛ در اجرای ماده ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری، با دعوت علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، جلسه معتمدان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری به منظور انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل هیأت اجرایی این انتخابات، با حضور اعضای هیات نظارت و اعضای اداری هیأت […]

۸ خرداد ۱۴۰۳
وزیر کشور روز یکشنبه در نامه ای خطاب به استانداران و فرمانداران سراسر کشور دستور شروع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را طبق برنامه زمان بندی ابلاغی، صادر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن نامه دکتر احمد وحیدی وزیر کشور به این شرح است: بسمه تعالی  استانداران محترم سراسرکشور فرمانداران محترم سراسر کشور با سلام و احترام؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم […]

۷ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه کارگروه اجرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ریاست علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای کمیته‌های اجرایی انتخابات صبح امروز یکشنبه ۶ خردادماه در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست کلیات قانون و آیین‌نامه‌ی اجرایی انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.

۶ خرداد ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =