چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۱۶:۴۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد و شهید والامقام حاج محمد سنایی از نزدیک با خانواده‌ این شهید دیدار و گفتگو کرد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در منزل شهید سرافراز محمد سنایی نوش‌آبادی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد و شهید والامقام حاج محمد سنایی از نزدیک با خانواده‌ این شهید دیدار و گفتگو کرد . وی در این دیدار به ۵۰۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس، ۱۳۵۱ جانباز، ۶۴ آزاده و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد و شهید والامقام حاج محمد سنایی از نزدیک با خانواده‌ این شهید دیدار و گفتگو کرد .

وی در این دیدار به ۵۰۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس، ۱۳۵۱ جانباز، ۶۴ آزاده و ۸۴۲ شهید شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و نقش و جایگاه شهدا، ایثارگران و جانبازان را در ایجاد احساس امنیت، آرامش و آسایش موجود در بین مردم و شهروندان مهم برشمرد و افزود: امنیت و آرامش یکی از شاخصه‌های مهم توسعه پایدار شهرستان آران و بیدگل است.

وی در این دیدار ایثارگران را بزرگترین آینده‌پژوهان ایران اسلامی در ۸ سال دوران دفاع مقدس نام برد که برای ارتقا و افزایش اقتدار کشور و برای آینده امروز ایران در آن زمان ایثارگری کردند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: شهیدان با نثار خون خود، از کیان و ارزش‌های ایران اسلامی دفاع کردند و اقتدار و عزت را برای میهن عزیزمان به ارمغان آوردند و امروز نیز وظیفه ماست با تداوم راه آنان، پاسدار نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

وی به ۲۳۳ هزار شهید والامقام ایران اسلامی و نیز وجود حدود ۳ هزار پست‌ مدیریتی در سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه در کشورمان اشاره کرد و گفت: به ازای هر پست و میز مدیریتی ۷۷ شهید در دفاع از میهن اسلامی جانفشانی کرده‌اند و این مهم وظیفه مسئولان را در پاسداری از خون شهدا و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دوچندان می‌کند.

دکتر بایبوردی خاطرنشان کرد: ۸۴۲ شهید شهرستان آران و بیدگل و وجود ۵۰ پست مدیریتی حاکیست که به ازای هر پست مدیریتی، ۱۷ نفر از جوانان این شهرستان به شهادت نائل آمده‌اند.

گفتنی است فرماندار شهرستان آران و بیدگل در منزل شهید سرافراز محمد سنایی نوش‌آبادی حضور یافت و با همسر، فرزندان و برادران این شهید دیدار کرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه؛ کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست با اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی که همواره در طول حیات انقلاب در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ثابت کرده‌اند […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
باحضور رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان؛ مسائل و مشکلات قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام‌جمعه، مسئولان قضایی و اعضای شورای تأمین، مسائل و مشکلات در حوزه‌های قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی حکمی از سوی مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، احمدرضا مُدبرنیا مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، امام‌جمعه ابوزیدآباد و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این آئین احمد انصاری بعنوان […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =