چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۳۹:۲۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

رییس سازمان بازرسی کل کشور: حمایت از سرمایه‌گذاری از برنامه‌های قوه قضائیه است

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: حمایت از تولید و سرمایه گذاری مشروع از برنامه های قوه قضائیه است، مسئولان باید زمینه سرمایه گذاری آسان را برای سرمایه گذار فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا، «ذبیح الله خداییان» روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل افزود: سرمایه گذار نیازمند امنیت است و با کوچکترین تهدید، فرار می کند،باید امنیت سرمایه گذاری و آرامش خاطر سرمایه گذار تامین شود. وی اظهار کرد: وقتی سرمایه‌گذار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا، «ذبیح الله خداییان» روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل افزود: سرمایه گذار نیازمند امنیت است و با کوچکترین تهدید، فرار می کند،باید امنیت سرمایه گذاری و آرامش خاطر سرمایه گذار تامین شود.

وی اظهار کرد: وقتی سرمایه‌گذار برای اخذ استعلام مجبور باشد مدت‌ها در راهروهای اداره‌ها بچرخد پس از مدتی خسته شده و از سرمایه‌گذاری صرف نظر می کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی با عضویت همه معاونان قوه قضائیه با هدف جلوگیری از تعطیل شدن بنگاه‌های اقتصادی و رفع مشکل آنها ایجاد شده است.

خداییان گفت: بخشی از کارها در سازمان بازرسی کل کشور مربوط به حمایت از تولید است و اگر دستگاهی برای سرمایه‌گذار مانع تراشی کند بازرسان ما ورود کرده و از سرمایه‌گذار حمایت می‌کنند.

وی افزود: قوه قضائیه پشتیبان سرمایه‌گذاری است و اگر بازرسان ما متوجه ایجاد مشکل برای یک بنگاه اقتصادی شوند باید ورود کرده و مشکل آن مجموعه را رفع کنند.

وی اظهار کرد: ارتباط مداوم و از نزدیک با مردم از سیاست‌های رئیس قوه قضائیه است، ایشان در هر جایگاهی که حضور داشته همواره پاسخگوی مردم بوده و امروز هم در جایگاه ریاست قوه قضائیه چهره‌ای مردمی و انتقادپذیر هستند و از تشریفات اضافی اجتناب می کنند، ویژگی‌های ایشان، همان ویژگی‌های مدیر تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خداییان گفت: همه ما مسئولان باید روحیه مردمی داشته باشیم تا بین ما و مردم فاصله ایجاد نشود، چون ما خدمتگزار مردم بوده و فرد خدمتگزار باید تلاش کند تا گره از کار مردم بگشاید.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: اگر مردم با واسطه حرف خود را به مسئول برسانند احتمال اینکه مشکل آنها به درستی منتقل نشود وجود دارد و این موضوع مسئول را در تصمیم گیری دچار مشکل می کند،همه ما در هر جایگاهی باید روحیه مردمی داشته باشیم.

خداییان گفت: مبارزه بدون جنجال با فساد از دیگر ویژگی‌های رئیس قوه قضائیه است، حجت الاسلام محسنی اژه ای در این دوره با معیار قانون و قاطعانه با مفسد برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: کاهش اطاله دادرسی همراه با دقت در صدور رای از سیاست‌های ما در طرح تحول قضائی است تا پرونده‌های قضائی در سریعترین زمان تعیین تکلیف شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم در قوه قضائیه ایجاد شده، پیشگیری از وقوع جرم مقدم بر برخورد با جرم است، ارتقای امنیت از دیگر سیاست های طرح تحول است، افرادی که مجرم حرفه‌ای و مخل نظم و امنیت جامعه می هستند، از عفو و بخشودگی مستثنی می باشند.

مطالب مشابه

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، از روند اجرای ساخت یک شرکت صنعتی نساجی در بخش کویرات این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =