چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۰۶:۳۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

احساس امنیت از سوی شهروندان از شاخص های مهم در اعتماد پایدار محسوب می‌شود

برقراری نظم و امنیت و حفاظت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه رسالت ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروهای مقتدر انتظامی است.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتراسماعیل بابیوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان که همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: مردم باید با اقتدار نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی به احساس آرامش برسند و از استرس و اضطراب به دور […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتراسماعیل بابیوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان که همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: مردم باید با اقتدار نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی به احساس آرامش برسند و از استرس و اضطراب به دور باشند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی و مدافعان حریم نظم و امنیت عمومی گفت: برقراری نظم و امنیت و حفاظت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه رسالت ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروهای مقتدر انتظامی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل احساس امنیت از سوی شهروندان را از شاخص های مهم در اعتماد پایدار نام برد و افزود: رویکرد نیروهای پلیس در کشور، برخورد دانش‌بنیان با موضوعات، جامعه محوری و مردم‌محوری است.

وی بر اقتدار توام با «مردم‌یاری»، «مردم‌باوری» و «مردم‌دوستی» نیروهای انتظامی تاکید کرد و گفت: مردم باید با اقتدار نیروهای مسلح و نیروهای انتظامی به احساس آرامش برسند و از استرس و اضطراب به دور باشند.

دکتر بایبوردی نیروهای انتظامی و نیروهای مسلح را متعلق به همه مردم با هر سلایقی که قانون از آن سلایق حمایت می کند، دانست و گفت: صیانت از حاکمیت، صیانت از مردم و شهروندان، صیانت از منافع ملی، صیانت از ارزش‌های ملی و ایجاد بستر امن برای توسعه ایران عزیز و قدرتمند ۵ وظیفه نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت، باید دانش بنیان و مجهز به ابزارهای جدید و به‌روز باشد، افزود: نیروی انتظامی و نیروهای مسلح، «اعتمادسازند نه اعتمادسوز»، «فرصت‌سازند؛ نه فرصت‌سوز»، «امنیت‌‌زا هستند؛ نه امنیت‌زدا» و «انتظام‌بخشند؛ نه انسداد بخش امور».

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به نقش نیروهای انتظامی در تحقق حقوق شهروندی مردم اشاره کرد و گفت: پلیس هوشمند و دانش بنیان دارای مأموریت‌های مهمی از بازار تا تاغزارها، از کویرتا جنگل‌ها و از خیابان تا بیابان بوده و عملکرد آنها به صورت شبانه روزی است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا«سواد همیار پلیس بودن»، «سواد حفظ اموال خود در مقابل سارقان»، «سواد تاب‌آوری در مقابل بحران‌ها» و « سواد انتظام بخشی به امور» از سوی مردم و شهروندان تقویت شود.

دکتر بایبوردی به ضابطه‌مندی نیروهای انتظامی و پرهیز آنها از رابطه‌مداری اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران «اهل ضابطه‌اند نه اهل رابطه».

وی به نقش نیروهای انتظامی در فسادستیزی اشاره کرد و افزود: نیروهای انتظامی فسادگریزند و یکی از ماموریت‌های نیروهای انتظامی به عنوان ضابط قضایی، رساندن حق به حق‌دار است.

گفتنی است همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل ، امامان جمعه شهرهای آران و بیدگل و ابوزیدآباد، اعضای شورای تامین، فرماندهان و یگانهای نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و خانواده‌های معظم شهدا در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به منظور تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، از روند اجرای ساخت یک شرکت صنعتی نساجی در بخش کویرات این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به درخواست متقاضیان بخش کشاورزی شهرستان رسیدگی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم، مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با جمعی از شهروندان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این ملاقات مردمی که صبح روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در محل فرمانداری و با […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه؛ کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست با اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی که همواره در طول حیات انقلاب در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ثابت کرده‌اند […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =