جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۵۲:۲۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

شهرستان آران و بیدگل به کارگاه سازندگی تبدیل شود

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید از همه توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند و بنا داریم با تلاش جهادی همه مدیران، شهرستان آران و بیدگل را به کارگاه سازندگی و توسعه تبدیل کنیم.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل افزود: طرح‌های نیمه تمامی که مدت ۳۰ سال از آغاز عملیات آنها در آران و بیدگل گذشته و سال‌ها نیمه تمام مانده بود با اقدامات جهادی دولت […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل افزود: طرح‌های نیمه تمامی که مدت ۳۰ سال از آغاز عملیات آنها در آران و بیدگل گذشته و سال‌ها نیمه تمام مانده بود با اقدامات جهادی دولت سیزدهم یا به بهره‌برداری رسیده و یا در آستانه بهره‌برداری است.

وی اظهار کرد: مدیر دستگاه اجرایی باید از حداکثر اختیار خود برای رفع مشکل مردم استفاده کند، ملاک ما در ارزیابی مدیران، مردم‌داری و رفع مشکل مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: امروز مسئولان قوه قضائیه شهرستان در صف جهاد قضایی قرار دارد و مسئولان نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی آران و بیدگل با مجاهدت پیگیر رفع مشکلات مردم هستند.

رضایی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک امانت در دست ملت ایران است و حفظ این نظام الهی از اوجب واجبات می باشد، بزرگ‌ترین سرمایه این نظام مردم هستند و مدیران جمهوری اسلامی در هر رده نقش مهمی در صیانت از نظام اسلامی دارند.

وی اظهار کرد: رضایت‌مندی مردم با تلاش خوب مدیران حاصل می‌شود، مدیران اجرایی شهرستان آران و بیدگل عملکرد طبق ارزیابی‌ها مطلوب است و با اخلاص به وظایف خود عمل می کنند.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین رویدادها در سال جاری است و وظیفه ما برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد مهم است و هیچ مدیر اجرایی نباید وارد بازی سیاسی شود و به کسی هم نباید اجازه دهیم دستاوردهای دولت را به نام خود مصادره کند، انجام این خدمات وظیفه ما بوده و باید به نام دولت جمهوری اسلامی به مردم معرفی شود.

رضایی گفت: از مدیران شهرستان تقاضا داریم درخواست‌های مردم در خود شهرستان رفع شود و مردم را به مرکز استان ارجاع ندهیم، که این به هنر و خلاقیت مدیریتی مدیران آران و بیدگل بستگی دارد.

وی افزود: اگر مدیری احساس می‌کند که خسته شده و توان ادامه کار را ندارد، خودش تقاضای جابجایی داشته و منتظر تصمیم دیگران نباشد، هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه خدمت مطلوب به مردم است و ما مدیران ابزار این هدف می باشیم.

مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دوازده =