چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۱۹:۵۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

اجرای پروژه ارتقای کیفی روکش آسفالت میدان امام خامنه‌ای نوش‌آباد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، محمدمهدی پورکاظمی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز استان یکی از اولویت‌های مهم این اداره‌کل در راستای جلوگیری از افزایش تصادفات و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان است. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، محمدمهدی پورکاظمی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز استان یکی از اولویت‌های مهم این اداره‌کل در راستای جلوگیری از افزایش تصادفات و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان است. از همین جهت مطابق اولویت بندی نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده، این اداره‌کل نقطه به نقطه نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام کرده است.

پورکاظمی تصریح کرد: پروژه ارتقای کیفی روکش آسفالت میدان امام خامنه‌ای شهر نوش‌آباد در شهرستان آران و بیدگل به طول یک کیلومتر اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، با هدف ایمن‌سازی و رفع یکی از این نقاط حادثه‌خیز با مشارکت شهرداری در دستور کار قرار گرفته و روکش آسفالت اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم اتصال ایمن و تکمیل میدان پس از خط‌کشی و هدایت ترافیکی محور به میدان جدید احداث و تکمیل اتصالات آن توسط شهرداری مطابق با طرح مصوب اقدام لازم بمنظور بهره‌برداری کامل از این میدان جهت سهولت تردد ایمن خواهد شد. 

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان با اشاره به تاثیر رفع این نقاط حادثه‌خیز در کاهش  آمار تصادفات جرحی و فوتی این محور، افزود: در این پروژه علاوه بر اجرای آسفالت میدان امام خامنه‌ای نوش‌آباد، ایمن‌سازی قوس خطرناک و انحراف جاده که موجب بروز حادثه می شد، با جداسازی باند رفت و برگشت صورت گرفت.

مطالب مشابه

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، از روند اجرای ساخت یک شرکت صنعتی نساجی در بخش کویرات این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =