دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۴۹:۳۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز خبرنگار

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی این شهرستان قدردانی کرد.

. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح زیر است:   بسمه تعالی هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی‌های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزّت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق‌جویی و حق‌گویی […]

.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی‌های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزّت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق‌جویی و حق‌گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.

روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است برای قدردانی از تلاش‌گران عرصه خبر و رسانه شهرستان آران و بیدگل که به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین در وادی آگاهی‌بخشی حقیقی و در مسیر فرهنگ و رفع دغدغه‌های مردمی در ارتقای نظام اطلاع‌رسانی و اعتلای این شهرستان گام بر می‌دارند.

بی‌شک تبیین دستاورد ادارات، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی شهرستان آران و بیدگل مرهون تلاش‌های ارزنده و خدمات حرفه‌ای عکاسان، تصویربرداران و خبرنگاران فعال در رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی است که در آگاهی‌بخشی جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن این روز را به خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و مطبوعات و همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی شهرستان تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

 علی‌اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

مطالب مشابه
علی‌اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملّی شوراها را به رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت‌ماه، به فرمان مدبّرانه حضرت امام خمینی(ره) درتقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملّی شوراها در راستای تکریم هویّت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت نامگذاری شده است. رضایی، عدالت‌محوری، قانون‌مداری و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولان ذیربط، میزان پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی احداث پست برق  ۶۳کیلوولت ویگل در چهارمین جلسه هماهنگی و پیگیری امور عمرانی شهرستان بررسی شد. در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیر امور برق شهرستان […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لزوم مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز پروژه‌های درمانی تأکید کرد و گفت: جلب مشارکت خیرین در امر سلامت، بهداشت و درمان ضروری است.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا، خیّرین و جمعی از مسئولان شهرستان، جشن گلریزان مجمع خیّرین سلامت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شامگاه شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، آیین گرامیداشت روز ملّی شوراها با حضور منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران و دهیاران برگزار و از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرهاو روستاهای شهرستان تجلیل شد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =