جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۱۳:۲۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: رسانه‌ها باید به توسعه شهرستان کمک کنند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: رسانه‌ها با بهره‌گیری از توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی خود می‌توانند ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری شهرستان را به درستی معرفی کرده و در توسعه منطقه اثرگذار باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی روز دوشنبه در دیدار مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه کاشان، با وی افزود: شماری طرح نیمه‌تمام عمرانی به ویژه در حوزه راه از سال‌های گذشته در آران و بیدگل وجود دارد که انتظار می رود رسانه‌ها، به ویژه رسانه‌های رسمی از جمله […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی روز دوشنبه در دیدار مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه کاشان، با وی افزود: شماری طرح نیمه‌تمام عمرانی به ویژه در حوزه راه از سال‌های گذشته در آران و بیدگل وجود دارد که انتظار می رود رسانه‌ها، به ویژه رسانه‌های رسمی از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی، مدیریت شهرستان را در تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها یاری کرده و با تولید اخبار پرمحتوا در این خصوص، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش منطقه را فراهم سازند.

وی اظهار کرد: این شهرستان قابلیت‌های ممتازی در زمینه‌های مختلف از جمله جاذبه‌های طبیعی بی‌مانندی همچون کویر مرنجاب و سیازگه ابوزیدآباد، نوار بندریگ، پناهگاه حیات وحش یخاب، دریاچه نمک و افزون بر ۱۰۰ هزار هکتار جنگل‌های دست کاشت تاغ، بافت‌های تاریخی ارزشمند شهری و روستایی دارد که می‌تواند آن را به یکی از قطب‌های گردشگری استان اصفهان تبدیل کند و معرفی این جاذبه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و ایجاد موج رسانه است و در این زمینه خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالتی مهم دارند.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: این شهرستان همچنین رتبه نخست تولید فرش ماشینی کشور، رتبه نخست تولید پسته و رتبه سوم تولید زعفران در استان اصفهان را دارد و این ظرفیت‌ها باید به درستی توسط رسانه معرفی شود.

رضایی گفت: شهرستان آران و بیدگل همچنین ۴۲ بقعه متبرکه دارد که از شاخص ترین آنها می‌توان به امامزاده محمد هلال‌بن‌علی(ع) و امامزاده قاسم(ع) اشاره کرد.

رضایی گفت: رسانه، محور توسعه است و وقتی به شکل مطلوب در یک منطقه ایفای نقش کند، می‌تواند با معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تجاری و اقتصادی به ایجاد اشتغال پایدار و آبادانی آن منطقه کمک کند.

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه کاشان هم در این دیدار گفت: ایرنا در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد و ایجاد روحیه و نشاط در جامعه از اهداف اصلی این رسانه است.

امیرشاهین نایبی‌فر افزود: تولید اخبار پرمحتوی و باکیفیت، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و معرفی ظرفیتها و ارائه راهکارهای اصولی برای برطرف کردن مشکلات مردم از اهداف و رویکردهای اصلی خبرگزاری جمهوری اسلامی در منطقه کاشان است.

شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان با جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفر زیرپوشش خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه کاشان قرار دارد.

مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =