پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۱۲:۱۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

زنگ حماسه و ایثار در شهرستان آران و بیدگل نواخته می‌شود

رماندار شهرستان آران و بیدگل از نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدارس این شهرستان به مناسبت «۴ دی روز حماسه و ایثار» در آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در نشست خبری به مناسبت سالروز حماسه و ایثار آران و بیدگل اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی برای پاسداشت این روز در شهرستان دیده شده است که در جهت کاهش فاصله نسل جوان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در نشست خبری به مناسبت سالروز حماسه و ایثار آران و بیدگل اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی برای پاسداشت این روز در شهرستان دیده شده است که در جهت کاهش فاصله نسل جوان با شهدا برگزار می‌شود.

وی روایتگری و دل نوشته‌های دانش آموزی را در مدارس در راستای همدلی نسل امروز با شهدا عنوان کرد و افزود: ما مدیون کسانی هستیم که امنیت را به ارمغان آوردند و امروز ایرانی بودن افتخار است بنابراین باید با جهاد تبیین در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن ایستادگی کنیم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: هر ملتی که ماندگار شد با ویژگی خاصی این ماندگاری را برای خود رقم زد مردم ایران با رشادت و استقامت خود در تاریخ به یادگار می‌مانند.

وی با اشاره به تعداد شهدای استان تصریح کرد: ملت ما ظرفیت‌های بیشماری در شجاعت و شهامت دارند از جمله‌ای ویژگی‌ها مردم استان اصفهان که ویژگی‌خاص رشادت آن معرف این ملت است و شهرستان آران و بیدگل به ویژه در این استان با توجه به جمعیت خود بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب کرد.

رضایی قدرت ایثار و شجاعت را حقانیتی از این مردم دانست که در مقابل ظلم و تحریم مانند سدی عظیم نگذاشت دشمنان قسم خورده کوچک‌ترین خدشه‌ای به انقلاب و نظام وارد کنند.

وی تاکید کرد: مدیون کسانی هستیم که امنیت را برای ما ارمغان آوردند، امروز ایرانی بودن افتخار ما است و در تاریخ می‌ماند رشادت و ایثارگری مردم این شهرستان این عزت و اقتداری که جوانان ما خلق کردند تا انقلاب به دست نامحرمان نیوفتد.

به گفته وی رزمندگان شهرستان آران و بیدگل در دو عملیات کربلای چهار و کربلای پنج، رشادت و ایثارهای فراوان داشتند که حماسه چهارم دی را آفریدند.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =