پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۴۶:۲۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نشست فرماندار با بانوان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان آران و بیدگل

بانوان به عنوان محور و الگوی خانواده‌ نقش مهمی در جلب و افزایش مشارکت در انتخابات دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی صبح امروز با حضور در جمع تعدادی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بانوان توانسته‌اند در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به خوبی ایفای نقش کنند. رضایی با اشاره به چهار راهبرد […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی صبح امروز با حضور در جمع تعدادی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بانوان توانسته‌اند در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به خوبی ایفای نقش کنند.

رضایی با اشاره به چهار راهبرد اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت انتخاباتی، گفت: بانوان به عنوان محور و الگوی خانواده‌‌ها می‌توانند در افزایش آگاهی‌های اجتماعی و سیاسی و مشارکت‌ حداکثری در انتخابات تأثیرگذار باشند.

وی برنامه‌ریزی دشمن در شرایط کنونی را ترویج یأس و ناامیدی در بین مردم و تحریم انتخابات عنوان و تصریح کرد: بهترین گزینه بی‌اثر کردن چنین توطئه‌هایی از سوی دشمنان، حضور پرشور، حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات است و بر این اساس دولت سیزدهم همه تلاش خود را جهت تحقق این مهم به کار بسته است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه بانوان در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی تأثیرگذار هستند، خاطرنشان کرد: بانوان شهرستان آران و بیدگل برای خلق حماسه حضور پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نقش خود را در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات به خوبی ایفا خواهند کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =