پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۸:۳۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

دیدار فرماندار شهرستان آران و بیدگل با خانواده‌ شهیدان عباسی و بیابان‌پور

فرماندار و جمعی خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل با خانواده‌ شهیدان عباسی و بیابان‌پور دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی با حضور در منزل شهیدان والامقام ابوالفضل عباسی و احمدعلی بیابان‌پور از نزدیک با خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد‎ند. این دیدار که در آستانه سالروز حماسه و ایثار شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی با حضور در منزل شهیدان والامقام ابوالفضل عباسی و احمدعلی بیابان‌پور از نزدیک با خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد‎ند.

این دیدار که در آستانه سالروز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل و به منظور تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌ معظم شهدا انجام شد، حاضرین ضمن قرائت فاتحه به ارواح مطهر تمام مجاهدان راه خداوند و پاسداران عزت و اقتدار ایران اسلامی، یاد دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت بویژه شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ را گرامی داشته و با اهداء هدیه متبرک رضوی از خانواده معظم شهدا تجلیل و قدردانی کردند.

از جمله برنامه‌ معنوی این دیدار؛ حضور خادمیاران و یاوران رضوی در بیت شهدا بود که حال و هوای مراسم را امام‌رضایی و عطرآگین کردند.

گفتنی است طلبه شهید ابوالفضل عباسی سال ۶۵ در سن ۱۹سالگی در عملیات کربلای چهار، منطقه جنوب خرمشهر و پاسدار شهید احمدعلی بیابان‌پور سال ۶۵ در سن ۲۰ سالگی در عملیات کربلای چهار، منطقه جزیره ام‌الرصاص به فیض شهادت نائل آمدند.

برای دریافت تصاویر بیشتر کلیک کنید

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 15 =