چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۰:۲۸:۴۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

رونمایی نیروی زمینی ارتش از موشک‌های جدید در آینده نزدیک/ پنج گروه موشکی در آمایش سرزمینی جدید خود ایجاد خواهیم کرد

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه در آمایش سرزمینی جدید خود پنج گروه موشکی را ایجاد خواهیم کرد، گفت: نیروی زمینی ارتش در عرصه‌ موشکی توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی، در هر زمان و مکانی را دارد.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از آمادگی و توان رزمی گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی این نیرو، گفت: در نیروی زمینی ارتش برای تداوم و نهادینه کردن آمادگی‌های رزمی، بنابر منویات فرماندهی […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از آمادگی و توان رزمی گروه ۸۴۰ موشکی سرلشکر شهید کبریایی این نیرو، گفت: در نیروی زمینی ارتش برای تداوم و نهادینه کردن آمادگی‌های رزمی، بنابر منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اصل را بر خودکفایی با نگاه به داخل گذاشته‌ایم.
وی افزود: نیروی زمینی ارتش در مسیر خودکفایی، تولید و طراحی انواع تجهیزات و تسلیحات، ۲۳ رسته دفاعی دارد و همواره سعی بر این است تا در این رسته‌ها به خودکفایی پایداری رسیده تا بتوانیم با قدرت پاسخگوی نیازهای دفاعی و امنیتی این مرزو بوم باشیم.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به ارتقای آمادگی رزمی اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در راستای ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی خود همواره توسعه‌ یگان‌های موشکی را مدنظر قرار داده است، در همین راستا این نیرو در آمایش سرزمینی جدید خود، پنج گروه موشکی را در اقصی نقاط حساس و مختلف کشور ایجاد خواهد کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به پیشرفت روزافزون این نیرو در عرصه موشکی تصریح کرد:
نیروی زمینی ارتش در عرصه‌ موشکی توانایی پاسخگویی به هر تهدیدی، در هر زمان و مکانی را دارد.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به قدرت بی‌نظیر تسلیحاتی و موشکی این نیرو بیان داشت: نیروی زمینی ارتش با تکیه بر توانمندی‌های متخصصان داخلی و بومی همواره در عرصه‌های تهیه، تولید و طراحی تسلیحات و موشک‌های خود بر ۴ ویژگی دور زن، نقطه‌ زن، هوشمند و قابلیت شبکه شدن تأکید داشته است و روز به روز در این زمینه به موفقیّت‌های متعددی دست یافته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان موشکی این نیرو باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: در آینده‌ نزدیک از دو نوع موشک پیشرفته‌ی زمین پایه و هواپایه در نیروی زمینی ارتش رونمایی و عملیاتی خواهد شد.
امیر سرتیپ حیدری در این بازدید با خانواده معظم شهیدان سرباز علی اکبر و رضا سروری نوش‌آبادی، سربازان جانباز خیرالله پالیزی و اسماعیل یزدی و سروان وابسته (بازنشسته) رسول زینالدینی دیدار و از آنان دلجویی کرد.
گفتنی است بازدید از پروژه ۱۰۴ واحدی در حال ساخت آران و بیدگل بخش دیگری از برنامه‌های فرمانده نیروی زمینی ارتش در این سفر بود.

مطالب مشابه
به همت کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده، پویش «دختران ماه» در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در آستانه سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله‌علیها) و روز دختر، پویش «دختران ماه» با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار، شهردار، مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و با حضور معنوی خادمیاران رضوی این شهرستان اجرا شد. در این پویش، جشن تکلیف خانگی یک نفر از دختران […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل در راستای بررسی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با شماری از شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این ملاقات مردمی که صبح امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در محل دفتر فرماندار برگزار شد درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از سوی فرماندار مورد بررسی قرار گرفت و […]

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
آئین گرامیداشت و قدردانی از اساتید و مدرسین مرکز علمی و کاربردی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه و به مناسبت هفته‌ی معلم، طی مراسمی با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و علی‌اکبر رضایی فرماندار با اهدای لوح از اساتید و مدرسین مرکز علمی و کاربردی این شهرستان قدردانی شد. […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
راهکارهای مشارکت مردم در پروژه‌های آبخیزداری در کمیته منابع طبیعی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان؛ کمیته منابع طبیعی قرارگاه تحقق شعار سال با هدف شناسایی و ارزیابی پروژه‌های آبخیزداری و ارائه راهبرد و راهکار مناسب جهت توسعه آنها در مناطق مستعد کویر، در محل فرمانداری برگزار شد. توسعه و احیاء […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هجده =