یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۶:۰۰:۰۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بیداری اسلامی در منطقه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت:  انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی با نمایش تاریخی یک ملت و احیای هویت دینی و تفسیری از مفاهیم اصیل اسلامی است که با درایت و هدایت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت:  انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی با نمایش تاریخی یک ملت و احیای هویت دینی و تفسیری از مفاهیم اصیل اسلامی است که با درایت و هدایت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضون‌الله‌تعالی‌علیه) به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی بستری مناسب برای بازنمایی اندیشه مردم سالاری دینی به عنوان میراث برجسته امام خمینی(رضون‌الله‌تعالی‌علیه) در راستای تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت مورد انتظار رهبر معظم انقلاب در انتخابات سال جاری است.

رضایی، یکی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بیداری در میان کشورهای اسلامی بویژه در مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و گفت: به برکت وجود نورانی امام راحل (رحمه‌الله‌علیه) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز ملت ایران محور جبهه مقاومت و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم در جهان است.

وی با اشاره نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای تقویت جریان مقاومت در منطقه، بیان کرد: شکست طراحی‌های پیچیده نظام استکبار جهانی در منطقه مرهون تلاش‌ها و مجاهدتهای این سردار بزرگ است.

وی با تأکید بر تشریح عملکرد حیات چهل و پنج ‌ساله انقلاب اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان، افزود: پاسخگویی به سؤالات و شبهات درباره دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب یکی از نیازهای اصلی جامعه و وظیفه همگانی است.

رضایی گفت: با بهره‌گیری از تجارب سنوات قبل و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های نهادهای مردمی، مساجد و دستگاه‌های اجرایی و دعوت و مشارکت نخبگان و کلیه نیروهای مؤثر به ویژه جوانان مؤمن و علاقمند، برنامه‌های ‌دهه فجر امسال هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست بر حفظ و تقویت جایگاه ارزش‌های انقلاب اسلامی با ایجاد فرصت برای تعامل مستقیم مسئولین با مردم، اجرای برنامه‌ها با هدف تشویق زنان به مشارکت فعال در امور فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌ریزی جهت مشارکت حداکثری مردم، حمایت از کانون‌ها و هسته‌های مردمی و اولویت‌بخشی در برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی به جامعه هدف بویژه نوجوانان، جوانان و بانوان تأکید کرد.

در این جلسه ضمن تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان، نمایندگان دستگاه‌ها و مسئولین کمیته‌ها نظرات و پیشنهادات و برنامه‌های خود را درخصوص برگزاری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کردند.

گفتنی است نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مسئولان و روسای ادارات این شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد.

مطالب مشابه
"جمشید شیره" از شهرستان آران و بیدگل، کارگر نمونه بخش کشاورزی در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان استان اصفهان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان؛ “جمشید شیره” از شرکت دشت کشاورزی محمدصالح شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان کارگر نمونه بخش کشاورزی و مخترع دستگاه کنترل میزان مصرف ( کارت خوان آب مصرفی کشاورزان ) معرفی و […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نحوه اجرای طرح احداث انرژی خورشیدی در کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌‌گذاری دولت سیزدهم مبنی بر تأمین برق از طریق نیروگاه‌های تجدید‌پذیر؛ کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال، صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار و در جریان آن، آخرین وضعیت شهرستان در این حوزه مورد […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان امین از دومین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش‌آموزان این آموزشگاه بازدید و از نزدیک با دستاوردها و طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزان آشنا شد. این نمایشگاه با […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =