پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۳۱:۰۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بررسی زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رأی با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، جمعی از مسئولان و اعضای کمیته‌های فناوری اطلاعات و مالی و پشتیبانی کارگروه اجرای انتخابات، وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در نقاط و شعب اخذ رأی این شهرستان بررسی شد. فرماندار و رئیس کارگروه اجرای انتخابات شهرستان در این نشست با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، جمعی از مسئولان و اعضای کمیته‌های فناوری اطلاعات و مالی و پشتیبانی کارگروه اجرای انتخابات، وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در نقاط و شعب اخذ رأی این شهرستان بررسی شد.

فرماندار و رئیس کارگروه اجرای انتخابات شهرستان در این نشست با تأکید بر ضرورت بررسی نیازها و آماده‌سازی شعب اخذ رأی گفت: همه تجهیزات و ملزوماتی که برای برگزاری انتخابات نیاز است باید در اسرع وقت آماده شود تا مشکلی در روند رأی‌گیری ایجاد نشود.

رضایی گفت: در سنوات گذشته ارائه‌ی شناسنامه یکی از شروط اصلی اخذ رأی بود اما در انتخابات پیش‌رو، رای دهندگان با پنج سند هویتی از جمله گواهینامه، کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت و شناسنامه می‌توانند در انتخابات مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات بر مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و افزود: با توجه به تصریح قانون انتخابات، همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند در کنار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، برای مشارکت پرشور و حداکثری شهروندان در این رویداد مهم مشارکت و همکاری کنند.

در این نشست ضمن ارائه گزارش روسای دستگاه‌های ذیربط، در خصوص تأمین تجهیزات و خطوط تلفن زیرساخت ارتباطی از جمله فیبر نوری، ارتباط تلفن همراه و ثابت و برق اضطراری گفتگو و تبادل‌نظر شد.

 

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =