دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۳۴:۱۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز توسعه و اعتلای کشور است

فرماندارشهرستان آران و بیدگل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه‌ساز توسعه و اعتلای هر چه بیشتر کشور در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا، علی‌اکبر رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه مشارکت سیاسی در انتخابات زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و امنیت اجتماعی است، اظهار داشت: رضایتمندی مردم مهم‌ترین عامل افزایش مشارکت در انتخابات است و در هر مقطع زمانی که مردم از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا، علی‌اکبر رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه مشارکت سیاسی در انتخابات زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و امنیت اجتماعی است، اظهار داشت: رضایتمندی مردم مهم‌ترین عامل افزایش مشارکت در انتخابات است و در هر مقطع زمانی که مردم از کارگزاران نظام رضایتمندی نسبی داشتند مشارکت مردم بیشتر بوده است.

وی افزود: انتخابات به عنوان بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور امسال در کشور برگزار می شود، مقام معظم رهبری سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت را به عنوان مهم‌ترین راهبردهای انتخابات اعلام کردند.

وی گفت: مشارکت در انتخابات مهم است چرا که اقتصاد، امنیت، اقتدار سیاسی، نظامی و انتظامی و تمامیت ارضی مهم است و همه این موارد در ارتباط با مشارکت است.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر تحولی قرار است رخ دهد در ارتباط با مشارکت است و معظم له مشارکت در انتخابات را به معجزه در رفع مسائل کشور مطرح می‌کنند.

رضایی گفت: درگذشته در جهان تنها قدرت نظامی و اقتصادی مطرح بود اما امروز قدرت مردم حرف اول و آخر را می زند،در دوران دفاع مقدس ما قدرت کنونی را نداشتیم اما با پشتوانه مردمی با دست خالی در مقابل دشمن ایستادیم و پیروز شدیم.

وی افزود: دشمن در اغتشاشات سال ۱۳۸۸ به کشور طمع کرد و فکر می‌کرد مردم مثل گذشته در کنار نظام نیستند و با تحریم‌های فلج کننده اقتصادی به جنگ نظام آمد اما همواره مردم توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی اظهارکرد: بخشی از رضایتمندی مردم زمانی حاصل می‌شود که مدیران دستاوردهای خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند چرا که همه مردم آنچه مدیران انجام می‌دهند را نمی‌بینند و ارائه گزارش از خدمت دولت در افزایش رضایتمندی و در نتیجه افزایش مشارکت مؤثر است.

رضایی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات برگزار می‌کند و قانونگذار حکیمانه در ماده ۱۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح دارد که همه دستگاه‌ها موظف هستند آنچه برای انجام انتخابات لازم است با وزارت کشور همکاری کنند.

مطالب مشابه
علی‌اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملّی شوراها را به رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت‌ماه، به فرمان مدبّرانه حضرت امام خمینی(ره) درتقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملّی شوراها در راستای تکریم هویّت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت نامگذاری شده است. رضایی، عدالت‌محوری، قانون‌مداری و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولان ذیربط، میزان پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی احداث پست برق  ۶۳کیلوولت ویگل در چهارمین جلسه هماهنگی و پیگیری امور عمرانی شهرستان بررسی شد. در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیر امور برق شهرستان […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست، آخرین اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مسئول در راستای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر مورد […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لزوم مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز پروژه‌های درمانی تأکید کرد و گفت: جلب مشارکت خیرین در امر سلامت، بهداشت و درمان ضروری است.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا، خیّرین و جمعی از مسئولان شهرستان، جشن گلریزان مجمع خیّرین سلامت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =