یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۰۴:۰۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

در نشست مشترک ستاد بزرگداشت دهه فجر استان و شهرستان‌ها مطرح شد؛ برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر با محوریت جهاد تبیین/ هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت تبیین

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح روز دوشنبه، نشست ستاد دهه فجر استان با حضور محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جمعی از مدیران استان و به صورت وبیناری با حضور فرمانداران و رؤسای کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان‌‌ها به منظور هماهنگی برنامه‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح روز دوشنبه، نشست ستاد دهه فجر استان با حضور محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جمعی از مدیران استان و به صورت وبیناری با حضور فرمانداران و رؤسای کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان‌‌ها به منظور هماهنگی برنامه‌های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، در این نشست ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و تسلیت در پی شهادت مستشاران سپاه پاسداران در سوریه، گفت: برنامه‌های ایام الله دهه فجر بسیار حائز اهمیت است زیرا پیروزی انقلاب اسلامی حرکت بی بدیلی در جهان بود از این رو بر امتداد و گرامیداشت این راه روشن تأکید داریم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاکمیت را ذیل حاکمیت خداوند متعال تشکیل داد و این تنها حکومتی در عالم است که این خصوصیت را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیانگر اصل این واقعیت است از این رو نسل‌های ما باید بدانند که چه اتفاقاتی افتاده است، انقلاب نه ارزان و نه فوری به دست آمده است بلکه خون‌ جوانان و مردم ما جاری شده تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: پس از فتنه سال گذشته که دشمنان به دنبال براندازی نظام بودند اما به فضل الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نظام جمهوری اسلامی همچنان با قدرت برپاست، در این شرایط باید نشان دهیم که استحکام نظام از گذشته بیشتر است.

وی ضمن تأکید بر نشان دادن حضور همگانی مردم در ایام الله دهه فجر، گفت: باید نشان دهیم که آحاد مردم نه خسته شده‌اند و نه از نظام اسلامی روی گردان هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر عملیاتی، متمرکز، دقیق، مؤثر و توأم با جهاد تبیین باشد.

جان‌نثاری تأکید کرد: مسئولیت برگزاری شایسته برنامه‌های دهه فجر با فرمانداران و ستادی است که در هر شهرستان تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها و آحاد مردم بایستی در برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه نقش داشته باشند و برنامه‌ها به صورت همگانی برگزار شود.

جان‌نثاری تصریح کرد: محور برنامه‌ها جهاد تبیین است و بایستی دستاوردهای نظام اسلامی به خوبی و هنرمندانه بیان شود و در میان دستاوردها، هویت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در اولویت قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: همچنین ضرورت حضور همگانی مردم در انتخابات تشریح شود.

وی تأکید کرد: گرامیداشت ۱۲ بهمن، گلباران مزار شهیدان و راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه و معنادار برگزار شوند.

جان‌نثاری افزود: تبلیغات محیطی، آذین بندی محلات و ادارات و جشن‌های محلی نیز در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان عنوان کرد: مردمی سازی نیز بعنوان یک گفتمان اجرایی قالب در برنامه‌های ایام الله دهه فجر به مرحله عینیت درآید.

مطالب مشابه
آئین گرامیداشت و قدردانی از اساتید و مدرسین مرکز علمی و کاربردی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه و به مناسبت هفته‌ی معلم، طی مراسمی با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و علی‌اکبر رضایی فرماندار با اهدای لوح از اساتید و مدرسین مرکز علمی و کاربردی این شهرستان قدردانی شد. […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
راهکارهای مشارکت مردم در پروژه‌های آبخیزداری در کمیته منابع طبیعی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان؛ کمیته منابع طبیعی قرارگاه تحقق شعار سال با هدف شناسایی و ارزیابی پروژه‌های آبخیزداری و ارائه راهبرد و راهکار مناسب جهت توسعه آنها در مناطق مستعد کویر، در محل فرمانداری برگزار شد. توسعه و احیاء […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
"جمشید شیره" از شهرستان آران و بیدگل، کارگر نمونه بخش کشاورزی در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان استان اصفهان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان؛ “جمشید شیره” از شرکت دشت کشاورزی محمدصالح شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان کارگر نمونه بخش کشاورزی و مخترع دستگاه کنترل میزان مصرف ( کارت خوان آب مصرفی کشاورزان ) معرفی و […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نحوه اجرای طرح احداث انرژی خورشیدی در کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌‌گذاری دولت سیزدهم مبنی بر تأمین برق از طریق نیروگاه‌های تجدید‌پذیر؛ کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال، صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار و در جریان آن، آخرین وضعیت شهرستان در این حوزه مورد […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =