سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۵۹:۴۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری: راه‌اندازی مراکز کارآفرینی و تولید برای معتادان بهبودیافته در شهرستان آران و بیدگل ضروری است

مثلث شوم اعتیاد، طلاق و بیکاری بیش از سایر آسیب های اجتماعی، ایران اسلامی ما را تهدید می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد تهدیدی جدی برای همه خانواده‌هاست. وی اعتیاد را مادر تمام آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و افزود: افزایش اعتیاد به مواد مخدر، ارتباط تنگاتنگی با ناامنی دارد. رضایی عنوان کرد: مثلث […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد تهدیدی جدی برای همه خانواده‌هاست.

وی اعتیاد را مادر تمام آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و افزود: افزایش اعتیاد به مواد مخدر، ارتباط تنگاتنگی با ناامنی دارد.

رضایی عنوان کرد: مثلث شوم اعتیاد، طلاق و بیکاری بیش از سایر آسیب های اجتماعی، ایران اسلامی ما را تهدید می‌کند.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته‌هایی زیر مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آران و بیدگل گفت: این کمیته باید متشکل از نخبگان علمی، دانشگاهی و حوزوی با ایده‌پردازی و نظریه‌پردازی این شورا را یاری کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: مراکز ترک اعتیاد این شهرستان باید با بهره‌گیری از مشاوران و روانشناسان متخصص، مشاوره درمانی معتادان را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

وی راه‌اندازی مراکز کارآفرینی و تولید برای معتادان بهبودیافته شهرستان آران و بیدگل را امری اجتناب‌ناپذیر ذکر کرد و افزود: توانمندسازی و توجه جدی به معتادان بهبودیافته در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آران و بیدگل باشد.

وی به مشکلات فراوان معتادان بهبودیافته در جلب دوباره اعتماد جامعه اشاره و بیان کرد: با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بهبودیافتگان مواد مخدر، زمینه‌های اشتغال به کار آنان را فراهم کنیم.   

مبارزه با مواد مخدر

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست با اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی که همواره در طول حیات انقلاب در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ثابت کرده‌اند […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
باحضور رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان؛ مسائل و مشکلات قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام‌جمعه، مسئولان قضایی و اعضای شورای تأمین، مسائل و مشکلات در حوزه‌های قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی حکمی از سوی مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، احمدرضا مُدبرنیا مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، امام‌جمعه ابوزیدآباد و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این آئین احمد انصاری بعنوان […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران‌ و بیدگل؛ در متن پیام آمده است: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، فرصت و بهانه‌ای است برای تکریم از تلاشگرانی‌ که تمام همت خویش را در خدمت رفاه و پیشرفت خانواده و در مسیر توسعه و تعالی جامعه به‌کار می‌گیرند. یقیناً توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − چهار =