پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۴۵:۵۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با بزرگداشت هفته زن، بانوان شاغل در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل تجلیل شدند

تعالیم حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی مطلوب زنان عالم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با بزرگداشت هفته زن، سرپرست فرمانداری این شهرستان از بانوان شاغل در این فرمانداری تجلیل کرد. علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری در این آیین با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت زن گفت: تعالیم حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی مطلوب زنان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با بزرگداشت هفته زن، سرپرست فرمانداری این شهرستان از بانوان شاغل در این فرمانداری تجلیل کرد.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری در این آیین با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت زن گفت: تعالیم حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی مطلوب زنان عالم است.

وی یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را هویت‌بخشی به زنان برشمرد و افزود: همواره زنان در خانواده نقش کلیدی و موثری را دارند.

وی با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنان با حفظ شان و جایگاه خود توانسته‌‌اند در عرصه های مختلف نقش‌آفرینی کنند، افزود: نقش و رسالت زنان در تربیت فرزندان، توسعه اجتماعی و عاطفی خانواد‌ه‌ها و مدیریت اقتصاد بسیار تعیین کننده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت:  نقش و جایگاه بانوان در توسعه جامعه یک نقش اساسی و تأثیرگذار است که نباید از آن غفلت شود.

وی ادامه داد: بانوان ایران اسلامی توانسته‌اند با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بدرخشند و این مهم شایسته تقدیر است.

 

روز زن

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =