جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۵۶:۵۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت

بهمن ماه یادآور حضور حماسي و شورآفرين امتي است که به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین معجره قرن را آفریدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران اسلامی و به‌ویژه مردم انقلابی شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت. وی در این پیام آورده است: بهمن ماه […]

دهه فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان با صدور پیامی آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران اسلامی و به‌ویژه مردم انقلابی شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: بهمن ماه یادآور حضور حماسی و شورآفرین امتی است که به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) عاشقانه و آگاهانه به پاخاستند و بزرگ‌ترین معجره قرن متجلی گشت.

وی بیان داشت: دهه فجر یادآور خاطرات غرورانگیز شهیدانی است که در برابر خودکامان ستم‌شاهی در جای‌جای میهن اسلامی ایثار کردند و سرسبزترین فصل رویش آزادگی و ایمان را در ایران‌زمین رقم زدند.

رضایی با اشاره به راهپیمایی‌های انقلابی مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل همگام با راهپیمایی‌های دیگر کلان‌شهرها در بهمن ۵۷ گفت: شهرستان آران و بیدگل نیز به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشگام، با تقدیم شهدای والامقام، همواره پیشگام ولایت مداری و دفاع از کیان اسلامی بوده است و مردم این خطه ثابت کرده‌اند که در تمامی صحنه‌ها همواره و در هر شرایطی یار و همراه نظام انقلاب اسلامی و پشتیبان رهبری هستند.

وی ادامه داد: دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و دولت سیزدهم با اعتقاد به اهمیت مشارکت همگانی در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای در راستای تحقق آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی به جد و جهد می‌کوشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل  در این پیام آورده است: دشمنان از همان نخستین روز پیروزی انقلاب، برای ضربه زدن به ایران عزیز، انواع توطئه‌ها و دشمنی‌های خود را به کار گرفته‌اند اما ملت شجاع ایران با ایمان به خدا و پیروی از فرامین ولایت فقیه، هیچگاه اجازه نمی‌دهند تا خدشه‌ای به این انقلاب و نظام وارد شود.

وی در پایان این پیام آورده است: اینک در چهل‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شروع بهاری دیگر از این انقلاب، ضمن تجدید میثاق و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام ایران اسلامی، این عید بزرگ را محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسؤولان و به‌ویژه مردم غیور و شریف شهرستان آران و بیدگل تبریک عرض می‌نمایم.

گفتنی است بیش از ۱۰۰ پروژه دولتی و خصوصی با هزینه‌ای حدود ۱۴۵۰ میلیارد ریال، همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به کلنگ‌زنی می‌شود.

 

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + پنج =