چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۰۴:۰۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

شهرستان آران‌ و بیدگل میزبان مسافران علاقه‌مند به کویر

فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم.
وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت اسکان مسافران، همچنین تجهیر اقامت‌های مستقر در کویر و استقرار یگان‌های امدادی ضروری که مربوط به گردش و سفر در کویر است، انجام شده است.
رضایی با بیان اینکه به علت مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان با کاهش گردشگران مواجه شده بودیم، گفت: اکنون با پایان ماه مبارک رمضان و شرایط مناسب کویر پیش‌بینی می‌شود که در این مقطع از سال نسبت به دوره مشابه خود ۲۰ درصد افزایش گردشگر به شهرستان داشته باشیم.
فرماندار آران‌وبیدگل با اشاره به نام‌گذاری سال به”جهش تولید با مشارکت مردم” گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های تولید فرش کشور محسوب می‌شود و در سال آتی ۲۰ درصد افزایش تولید نسبت به دوره گذشته در حوزه‌های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: ظرفیت‌هایی در شهرستان شناسایی شده است که با حداقل سرمایه در قالب استفاده از قابلیت‌های بخش تعاون و زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت مردم در اقتصاد را فراهم می‌کند.
رضایی تصریح کرد: صنعت تولید نخ و ریسندگی در سال جاری در آران‌و‌بیدگل افتتاح خواهد شد که این اتفاق مهم در شهرستان بخش عمده‌ای از نیار داخلی تولید کننده‌های فرش و همچین بخشی از نیاز صنایع مربوط به نساجی کشور را تامین خواهد کرد.

مطالب مشابه

صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه؛ کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست با اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی که همواره در طول حیات انقلاب در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ثابت کرده‌اند […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
باحضور رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان؛ مسائل و مشکلات قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام‌جمعه، مسئولان قضایی و اعضای شورای تأمین، مسائل و مشکلات در حوزه‌های قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی حکمی از سوی مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، احمدرضا مُدبرنیا مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، امام‌جمعه ابوزیدآباد و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این آئین احمد انصاری بعنوان […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + نوزده =