دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۱۲:۰۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: تقویت روحیه خودباوری راه مقابله با دشمن است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکار مقابله با توطئه دشمن در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز چهارشنبه در نخستین جشنوراه ملی نمک در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: یکی از شاخص‌های مؤثری که در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن به درستی توجه نشده […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز چهارشنبه در نخستین جشنوراه ملی نمک در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: یکی از شاخص‌های مؤثری که در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن به درستی توجه نشده موضوع خودباوری است که با نفش مسیحایی حضرت امام خمینی(ره)، خون شهیدان و مقاومت و ایثارگری مردم برای ایران به ارمغان آمد.

وی اظهار کرد: امام راحل در سال ۱۳۶۰ در جمع کارکنان نظامی صنایع دفاع فرمودند که اساس هر پیشرفت و شکست فکر و باور انسان است، کشورهای غربی قصد دارند ناتوانی را در ما نهادینه کنند و این عدم خودباوری در گذشته موجب استیلای آنها بر منافع کشور ما بود.

فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: کشورهای استعمارگر هیمنه پوشالی از خود نشان داده تا دیگر کشورها وقتی در مقابلشان قرار گیرند هیچ اراده‌ای از خود نداشته باشند، نظام مقدس جمهوری اسلامی خودباوری را در کشور ایجاد کرد اما گاهی خود ما شاهد اقدام‌هایی هستیم و آمارهایی در حوزه‌های فقر ارائه می شود تا جوان ایرانی تصور کند کشور فقیری دارد و نمی تواند در صنعت با کسی رقابت کند.

رضایی گفت: ۲۰ میلیون خانوار ایرانی ، ۲۰ میلیون خودرو و ۲۵ میلیون واحد مسکونی در کشور ایجاد شده اما شرایط کنونی مسکن هم به دلیل جو روانی نامطلوب است چرا که دشمن ما را به عنوان کشوری بدبخت معرفی کرده، این در حالی است که در خرید و واردات لوازم آرایشی و بوتاکس از نخستین کشور ها هستیم، مردم ما سال قبل ۵۱ میلیون تردد برای مسافرت نوروزی داشته اند.

وی افزود: دشمن القا می‌کند که از مواد اولیه خود از جمله نمک نمی‌توانید فرآوری و بهره‌برداری دیگری کنید و باید فله‌ای و خام بفروشید و این تفکر خطرناک است، فلسفه برگزی این جشنواره باید این باشد که چگونه از مواد خام و ذخایر خود بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: باید با تعیین کاربری‌ها در حوزه نمک این ماده ارزشمند را از حالت کنونی آن خارج کنیم و به دنبال فرآوری محصول و ایجاد ارزش افزوده باشیم.

شهردار آران و بیدگل هم گفت: سال قبل، دبیرخانه جشنواره دائمی نمک را در شهر افتتاح کردیم و تمرکز ما بر نمک به عنوان شاخص شهر آران و بیدگل است و امسال جشنوراه نمک با رویکردهای علمی، فرهنگی و اجتماعی و گردشگری برگزار می‌کنیم و در چند نوبت در طول سال همایش‌هایی را برگزار خواهیم کرد.

محسن صانعی افزود: امیدواریم آزمایشگاه تخصصی نمک به زودی افتتاح شود و در بخش اجتماعی به دنبال برگزاری جشن‌های مردمی نمک و شب‌های شعر هستیم و تلاش خواهیم کرد در این مسیر تعامل مطلوب با مراکز دانشگاهی داشته باشیم.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه؛ سومین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست علی‌اکبر رضایی فرماندار و با حضور بخشداران و اعضاء کارگروه در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این نشست بر تشدید بازرسی از نانوایی‌ها به منظور نظارت بر رعایت ساعت پخت نان بویژه […]

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمین چمن مصنوعی حاجیه خانم مولودی در آموزشگاه ابوالشهید آقامحمد غیرتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با دهه کرامت، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی حاجیه خانم مولودی در آموزشگاه ابوالشهید آقامحمد غیرتی برگزار شد. این زمین چمن مصنوعی در قالب طرح […]

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
باحضور مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان اصفهان؛ مسائل و مشكلات شهرك‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، مهندس سواری مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و جمعی از مسئولان صبح روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه، در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست مسائل و مشکلات موجود در شهرک‌های‌ […]

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان؛ از شهرک‌های صنعتی ابوزیدآباد و آران و بیدگل بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و روند آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌های مختلف این شهرک‌های […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =