شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۵۷:۰۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل : تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شود/اتصال بالغ بر۴۰ فروشگاه این شهرستان به سامانه رهتاب

بالغ بر40 فروشگاه در این شهرستان به سامانه رهتاب متصل هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست تنظیم بازار شهرستان آران و بیدگل گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شود. وی با بیان اینکه بحث تنظیم بازار باید در روزهای پایانی سال جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در نشست تنظیم بازار شهرستان آران و بیدگل گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه بحث تنظیم بازار باید در روزهای پایانی سال جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: در این روزها مردم باید آرامش خیال داشته باشند و نتیجه این بازرسی‌ها را احساس کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در ادامه سامانه «رهتاب» (راهکار هوشمندانه تنظیم الکترونیکی بازار) را سامانه‌ای برای توزیع عادلانه کالا‌های تنظیم بازار ذکر کرد و افزود: بالغ بر ۴۰ فروشگاه در این شهرستان به سامانه رهتاب متصل هستند.

وی افزود: این سامانه دارای مزایای فراوان از قبیل سهولت خرید، کاهش صف و توزیع عادلانه کالا، ارائه کالا و خدمات بر اساس جامعه هدف مانند گروه‌های اجتماعی، حمایتی، شغلی و چگونگی پراکندگی جغرافیایی، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا و تضمین اصالت کالاست.

رضایی بر تشکیل کمیته‌ تخصصی زیرمجموعه کارگروه تنظیم بازار در راستای تامین کالاهای اساسی مردم شهرستان آران و بیدگل در شب عید تاکید و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار این شهرستان باید با افزایش گشت‌ها و بازرسی‌های روزانه از اصناف، نظارت کامل بر بازار را داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آران و بیدگل به تولید روزانه ۱۱۰ تن شیر، ۱۳ تن تخم مرغ، ۲۵ تن گوشت مرغ و ۲ تن گوشت قرمز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: نسبت تولید شیر شهرستان آران و بیدگل به استان اصفهان، ۲٫۵ درصد، گوشت مرغ ۵ درصد، تخم مرغ۳٫۳ درصد و گوشت قرمز ۱٫۰۲۵ درصد است.

 

تنظیم بازار

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =