یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۳۰:۰۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل تکریم و معارفه شد

از یک دهه خدمات مسعود مقدم تقدیر و مرتضی باقری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرستان آران وبیدگل؛ علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی طعمه و فرصت چپاول و زراندوزی نیست؛ بلکه یک فرصت خدمت به مردم است. وی افزود: این تغییرات مدیریتی مقتضای ذات مسئولیت است و […]

به گزارش روابط عمومی شهرستان آران وبیدگل؛ علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی طعمه و فرصت چپاول و زراندوزی نیست؛ بلکه یک فرصت خدمت به مردم است.

وی افزود: این تغییرات مدیریتی مقتضای ذات مسئولیت است و دلیل برتری و یا ضعف و قوت یکی بر دیگری نیست.

علی اکبر رضایی در این آیین گفت: امروز تکریم و تقدیر از یک دهه خدمات ارزشمند مسعود مقدم بخشدار پیشین شهرستان آران و بیدگل است که خود از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس است و معارفه فرد دیگری از سابقون وزارت کشور می باشد که وی سابقه بخشداری کویرات را در کارنامه خود دارد و از جامعه ایثارگران است.

وی خاطر نشان کرد: سیاست دولت، سیاست مبارزه با فساد است و بخشدار مرکزی شهرستان آران و بیدگل باید ضمن توجه به این موضوع، با مردم و در کنار مردم باشد و خود را وقف خدمت به مردم کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: بخشدار مرکزی این شهرستان باید ضمن توجه به معیشت مردم، مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ضمن تأکید بر توجه به اشتغال روستائیان گفت: بخشدار مرکزی نباید وامدار کسی باشد و با مردم و از دل مردم و برای مردم باشد.

رضایی تصریح کرد: بخشدار مرکزی باید تعامل مطلوب با شهرداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی این بخش که نمایندگان مردم هستند، داشته باشد.

وی از بخشدار مرکزی خواست نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش، توجه جدی داشته باشد و قانون برای همه به صورت عادلانه اعمال شود.

گفتنی است در این آیین از یک دهه خدمات مسعود مقدم تقدیر و مرتضی باقری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

مطالب مشابه
علی‌اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملّی شوراها را به رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت‌ماه، به فرمان مدبّرانه حضرت امام خمینی(ره) درتقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملّی شوراها در راستای تکریم هویّت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت نامگذاری شده است. رضایی، عدالت‌محوری، قانون‌مداری و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولان ذیربط، میزان پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی احداث پست برق  ۶۳کیلوولت ویگل در چهارمین جلسه هماهنگی و پیگیری امور عمرانی شهرستان بررسی شد. در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیر امور برق شهرستان […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست، آخرین اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مسئول در راستای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر مورد […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لزوم مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز پروژه‌های درمانی تأکید کرد و گفت: جلب مشارکت خیرین در امر سلامت، بهداشت و درمان ضروری است.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا، خیّرین و جمعی از مسئولان شهرستان، جشن گلریزان مجمع خیّرین سلامت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هجده =