یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۳۸:۰۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل

جلسه گزارش عملکرد از روند فعالیتهای ستاد تنظیم بازار و خدمات سفر ش با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در چهارمین روز از عید نوروز، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و خدمات سفر این شهرستان با تأکید بر نظارت بیشتر اعضای این ستاد گفت: بررسی مشکلات شهروندان و مسافران نوروزی دغدغه تمام مدیران ادارات و اعضای […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در چهارمین روز از عید نوروز، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و خدمات سفر این شهرستان با تأکید بر نظارت بیشتر اعضای این ستاد گفت: بررسی مشکلات شهروندان و مسافران نوروزی دغدغه تمام مدیران ادارات و اعضای ستاد خدمات سفر و تنظیم بازار باشد.

وی تعداد ورودی ۴۰ هزار نفر گردشگر نوروزی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۳ فروردین ۱۴۰۱ به شهرستان را مؤلفه‌ای مهم بر توجه بیشتر به مسافران گردشگری عنوان کرد و افزود: حدود ۵ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی طی این مدت در اقامتگاه گردشگری این شهرستان اقامت داشته‌اند.

رضایی با تأکید بر نظارت بیشتر تنظیم بازار شهرستان گفت: تاکنون ۵۰ تن میوه ویژه ایام عید در شهرستان آران و بیدگل توزیع شده است.

وی تأکید کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان آران و بیدگل، نظارت جدی‌تر بر تنظیم بازار داشته باشند و بدانند که ترک فعل از مسئولیت محوله، مسئولیت شرعی و قانونی دارد.

مطالب مشابه
گروه جهادی حیدر کرار در قالب طرح

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ گروه جهادی حیدر کرار (ع) متشکل از ۲۰ نفر در قالب طرح “سفیران محبت” به مدت دو روز به ۲۵۰ نفر از اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کردند. علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شامگاه شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، آیین گرامیداشت روز ملّی شوراها با حضور منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران و دهیاران برگزار و از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرهاو روستاهای شهرستان تجلیل شد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر؛ نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد. ارائه نظرات و پیشنهادات […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه صاحب‌الزمان(عج) نوش‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه، مراسم آیین نکوداشت روز ملّی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌ زورخانه‌‌ای با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش زورخانه‌ای و جمعی از مسئولان شهرستان در محل زورخانه صاحب‌الزمان(عج) شهر نوش‌آباد برگزار شد. اجرای آیین‌های زورخانه‌ای، هم‌نوایی و حماسه‌خوانی مرشدان برتر کشور، […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =