پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۴۶:۰۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

دیدار نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل

همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر؛ نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد. ارائه نظرات و پیشنهادات […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد.

ارائه نظرات و پیشنهادات نمایندگان کارگران و کارفرمایان در مراجع حل اختلاف کار در حوزه رسیدگی و کمبود امکانات هیأت‌ها، نبود ساختمان اداری و کمبود نیروی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به جمعیت بالای کارگری شهرستان از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

در پایان از زحمات و خدمات یکساله نمایندگان کارگران و کارفرمایان در هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف شهرستان آران و بیدگل با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکار مقابله با توطئه دشمن در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز چهارشنبه در نخستین جشنوراه ملی نمک در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: یکی از شاخص‌های مؤثری که در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن به درستی توجه نشده […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

صبح امروز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه؛ جلسه مشترک کمیسیون دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان، به منظور بررسی مسائل دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار و در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی خردادماه سال جاری بحث و تبادل‌نظر شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل به منظور تجليل از صبر و استقامت خانواده‌ معظم شهدا، با خانواده‌ معظم شهیدان یداللهی و خوانساری‌ دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار با حضور در منزل شهیدان والامقام سیدعلی‌اکبر و سیدمصطفی یداللهی و داود خوانساری‌نوش‌آبادی از نزدیک با خانواده معظم این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد‎. در این دیدارهای جداگانه که به منظور تجلیل از صبر و […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
به همت کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده، پویش «دختران ماه» در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در آستانه سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله‌علیها) و روز دختر، پویش «دختران ماه» با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار، شهردار، مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و با حضور معنوی خادمیاران رضوی این شهرستان اجرا شد. در این پویش، جشن تکلیف خانگی یک نفر از دختران […]

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =