شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۵۰:۲۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام تبریک فرماندار به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی، فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به جامعه شریف کارگری شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی، هفته بزرگداشت کار و کارگر را به کارگران پرتلاش و جهادگران سنگر تولید و اشتغال و همه کارگران شریف شهرستان آران و بیدگل در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی سال «تولید، دانش‌بنیان و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی، هفته بزرگداشت کار و کارگر را به کارگران پرتلاش و جهادگران سنگر تولید و اشتغال و همه کارگران شریف شهرستان آران و بیدگل در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است که با روحیه جهادی و سازندگی، در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نقش اساسی‌ داشته‌اند.

رضایی بیان داشت: در حالی که ایران عزیز با وجود کارشکنی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه و بی سابقه استکبار، به سرعت به سوی قله‌های شکوه، عزّت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ و سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می کنند.

وی افزود: جامعه عزتمند کارگری کشور از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با آرمان‌های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی­ بدیلی را ایفا نموده اند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر شهرستان آران و بیدگل هفته کار و کارگر را به جامعه کارگران به ویژه جامعه شریف کارگری شهرستان مشغول فعالیت هستند تبریک گفته و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستار شد.

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =