پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۰۷:۴۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله روحانی پیام تسلیتی صادر کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی در گذشت عالم ربانی روحانی وارسته حاج شیخ اسدالله روحانی را تسلیت گفت. متن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ. ارتحال عالم ربانی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی در گذشت عالم ربانی روحانی وارسته حاج شیخ اسدالله روحانی را تسلیت گفت.


متن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

ارتحال عالم ربانی و مجاهد، حضرت آیت الله اسدالله روحانی بیدگلی رحمت اللّه علیه که عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف دینی و تدریس علوم دینی و در مسیراعتلای انقلاب اسلامی سپری نمود، موجب تأثر و تأسف اینجانب گردید.

آن عالم برجسته و روحانی فداکار در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب عزیز با تأسیس حوزه علمیه المهدی(عج) و فاطمه‌الزهرا(س) و تربیت شاگردان برجسته و ممتاز،کارنامه درخشان و عمر پر برکتی از خود به یادگار گذاشته است.

آن عالم ربانی از محضر اساتید بزرگی چون آیات عظام صدوقی(شهید محراب)، مرعشی نجفی، مشکینی، شیخ راضی نجفی تبریزی، فاضل قفقازی، علامه طباطبایی و حاج شیخ ابوالفضل زاهدی و همچنین حضرت آیت الله العظمی بروجردی بهره‌مند شد و سالیان متمادی در تربیت و تهذیب شاگردان تلاش کرد.

این روحانی خدوم با تبلیغ و ترویج فرهنگ اهلبیتعلیهم السلام و مبارزات انقلابی خود، توانست اثرگذاری خاصی در شهرستان آران و بیدگل داشته باشد و خدمات تعلیمی و تربیتی ایشان، باقیات صالحاتی برای وی خواهد بود.

 این روحانی مجاهد از جمله مبارزین انقلابی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره اوقات خویش را وقف خدمت‌رسانی به انقلاب و مردم نمود و همواره در صحنه های مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری تأثیرگذار و موثر داشت.

اینجانب با تسلیت درگذشت آن عالم مجاهد به خانواده‌ مکرّم روحانی، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و نیز مردم شریف شهرستان آران و بیدگل از درگاه خداوند منّان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

خداوند متعال روح بلندش را با اولیاء‌الله، اهل‌بیت (ع) و همه خوبان و پاکان عالم محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =