جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۰۹:۳۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

ایجاد فضای بازدارندگی پدافند غیر‌عامل در زیرساخت‌های آران و بیدگل

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب (مدظله‌العالی) با نگرشى انقلابى و دین محور نسبت به تهدیدات فراروى انقلاب اسلامى و همچنین درک ضرورت‌هاى دفاع از انقلاب و […]

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب (مدظله‌العالی) با نگرشى انقلابى و دین محور نسبت به تهدیدات فراروى انقلاب اسلامى و همچنین درک ضرورت‌هاى دفاع از انقلاب و اسلام، رویکرد و افق جدیدى از پدافند غیرعامل را مطرح و بردائمى بودن و همیشگى بودن آن تأکید دارند.

وی افزود: پدافند غیرعامل، مکمل پدافند ملّی و همه جانبه کشور، صلح آمیزترین و اثربخش‌ترین روش دفاعی در مقابل هجمه‌های دشمن و پیشگیری در کاهش خسارات مالی، تجهیزاتی و تأسیساتی است.

رضایی حفظ و ارتقاء آمادگی‌ها در بخش سرمایه‌های انسانی و تجهیزاتی و تداوم کارکرد زیرساخت‌های حیاتی و حساس در شرایط اضطراری را از ضروریّات تحقق اهداف پدافند غیرعامل برشمرد و گفت: دستیابی به این مهم نیازمند برنامه‌ریزی، همکاری و مشارکت کلیه بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح شهرستان است.

رضایی ایجاد فضاى بازدارندگى در زیرساختهاى مهم شهرستان و ایمن‌سازى آن را از برنامه‌هاى راهبردى پدافند غیرعامل دانست و افزود: اداره مردم براى مقابله با انواع تهدیدات باید با بسیج امکانات و منابع عمومى، دولتى و مردمى در دستور کار شورای پدافندغیرعامل شهرستان قرار گیرد.

وی در خصوص نقش و جایگاه مردم در پدافند غیرعامل اظهارکرد: نقش، اهمیّت و جایگاه پدافند غیرعامل در برای مردم به درستی تبیین و با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، در فرهنگ سازی حملات احتمالی دشمن برنامه‌ریزی شود.

فرماندار و رئیس شورای پدافند غیر عامل شهرستان، با اشاره به تغییر مسیر دشمنان از برخورد نظامى به رویاروئى در شبکه‌هاى مجازى و سست کردن اعتقادات مذهبى تصریح کرد: استکبار جهانى،روح و جسم ملّت ایران را هدف قرار داده و آحاد ملّت و مسئولان باید در برابر این تهدیدات هوشیار باشند.

وی جدا کردن مردم از حکومت را یکی از راهبردهای اساسی آمریکا در مقابله با ایران دانست و گفت: دشمن تلاش دارد در قالب جنگ نرم سبک زندگی و باورهای مردم را تغییر دهد و درصدد ضربه زدن یا تضعیف ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی آمادگی دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان جهت مقابله با بحران‌های احتمالی را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرای شهرستان برای کاهش تهدیدات احتمالی دشمن در زمینه های مختلف  و استمرار خدمات به مردم آمادگی لازم را داشته باشند.

مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =