شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۵۵:۴۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تایید طرح تفصیلی امامزاده هلال بن علی آران و بیدگل با دو محور فرهنگی و مذهبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تایید طرح تفصیلی امامزاده هلال بن علی آران و بیدگل پس از سالها بلاتکلیفی، خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان،مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط، شهردار آران و بیدگل و اعضای شورای شهر تشکیل شد. در حاشیه این نشست دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یکی از […]

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان،مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط، شهردار آران و بیدگل و اعضای شورای شهر تشکیل شد.

در حاشیه این نشست دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یکی از موضوعات عنوان شده در این جلسه را تطبیق محدوده شهر آران و بیدگل با نگاه ویژه به توسعه شهر و مباحث مرتبط با فرهنگ و نوع اقلیم شهر دانست و گفت: با این رویکرد موارد متعددی مطرح و تصمیم گیری شد و در خصوص نقاطی که حقوق مکتسبه و اقدامات قبلی انجام شده بود قرار شد مجددا موارد بررسی و در کمیسیون های آینده بررسی شود.

وی ادامه داد: در قسمت دوم کمیسیون طرح امامزاده هلال بن علی (ع) آران و بیدگل که چندین سال در بلاتکلیفی بود در کمیسیون مطرح و نظرات حاضرین شنیده شد. باتوجه به نقش امامزاده مذکور در شهر آران و بیدگل بعنوان یک نگین و محور مذهبی تاریخی، طرح مورد بررسی و با رویکرد ایجاد فضای شهری شاخص مورد تایید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین مباحث گردشگری مذهبی باتوجه به نقشی که امامزاده هلال در تجمعات مردمی و وحدت بخشی در شهرستان و منطقه دارد تاکید شد و کلیات طرح مورد تایید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این نشست باحضور مدیران شهرستان نایین و بافران برگزار و طرح تفصیلی بافران مورد تایید و بررسی قرار گرفت. مباحث محدوده و حدود مکتسبه ای که در واگذاری های قبلی ایجاد شده بود بررسی شد و با رویکرد تثبیت جمعیت و حل مشکلات ساکنین طرح به تأیید رسید.

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رزمایش کمک‌های مؤمنانه این شهرستان با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خیرین و جمعی از مسئولان […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یک =