جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۲۹:۲۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ۴دی ماه، روز حماسه و ایثار شهرستان را گرامی داشت

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: پاسداشت و ارج گذاری راه و آرمان شهدای گرانقدر و تاریخ‌ساز شهرستان آران و بیدگل، رسالتی مقدس، تکلیفی خطیر و انکارناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی با گرامیداشت چهارم دی‌ماه، روز حماسه و ایثار این شهرستان اظهار داشت: توکّل به خداوند و تمسّک به راه و آرمان شهیدان رمز سربلندی و توفیق ملّت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و ادامه راه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی با گرامیداشت چهارم دی‌ماه، روز حماسه و ایثار این شهرستان اظهار داشت: توکّل به خداوند و تمسّک به راه و آرمان شهیدان رمز سربلندی و توفیق ملّت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان است.

وی در این پیام، احیای اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ ایثار و شهادت را در زمره شاخص‌ترین دستاوردهای جاویدان انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) محسوب و تصریح کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت، هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و اتّحاد و همدلی مردم نبود، این ملّت هرگز قادر به عبور از طوفان فتنه‌ها و توطئه‌های پرشمار و تحمیل شده نظام سلطه و صهیونیسم بین المللی نبود. 

وی فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان آران و بیدگل را گنجینه گران‌‌بهایی از صبر، استقامت و پایداری این شهرستان نام برد و خاطر نشان کرد: عزّت و آبروی امروز اسلام و امّت‌اسلامی، مرهون خون‎های پاک و مطهّر شهیدانی است که بر صحیفه سرخ آنان واژه‌ها و حقایق رفیع و ژرفی، چون عاشورا، کربلا، دفاع مقدس و دفاع از حرم می‌درخشد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران شهرستان آران و بیدگل گفت: پاسداشت و ارج گذاری راه و آرمان شهدای گرانقدر و تاریخ ساز شهرستان آران و بیدگل، رسالتی مقدس، تکلیفی خطیر و انکارناپذیر است.

فرماندار و رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان آران و بیدگل در پایان این پیام افزود: پیام جاویدان شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی، استقامت در رکاب مقتدای روشن ضمیر و پای پرچم مزیّن به نام زیبای ایران اسلامی است که این مسیر مقدس با حضور حماسی پویندگان راه شهداء تا نیل به همه اهداف و آرمانهای اسلام ناب محمدی (ص) ادامه خواهد داشت.

گفتنی است ۴دی؛ سالروز شروع عملیات کربلای ۴ و در ادامه عملیات غرورآفرین کربلای ۵ است که شهرستان آران و بیدگل به تنهایی در این دو عملیات در مجموع ۱۲۴شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به عنوان روز حماسه و ایثار آران و بیدگل نامگذاری شده است.

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از ۸۴۰شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده گرانقدر هشت سال دفاع مقدس پیشتاز در عرصه ایثارگری و نماد ایثار و شهادت است.

مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 5 =