یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۲۶:۴۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

اطلاعیه مهم وزارت رفاه در خصوص اجرای سراسری طرح ملّی کالابرگ الکترونیک

با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، هم‌اکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن اطلاعیه بدین شرح است: به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، هم‌اکنون اجرای این طرح […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن اطلاعیه بدین شرح است:

به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، هم‌اکنون اجرای این طرح به صورت ملّی و در سراسر کشور آغاز شد.

در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند جهت مشاهده‌ میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، افق کوروش، دیلی مارکت، جانبو و برخی فروشگاه‌های خُرد که مجهز به بارکدخوان شده‌اند، به این سامانه متصل و پذیرای هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند.

سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز بنا به‌درخواست خود می‌توانند به این سامانه متصل شوند؛ همچنین فروشگاه‌های خُرد جهت اتصال به طرح ملّی کالابرگ الکترونیک می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir و نصب برنامه کاربردی «شما» در قسمت پنل فروشنده اطلاعات و موقعیت جغرافیایی خود را ثبت کنند.

مطالب مشابه

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولان ذیربط، میزان پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی احداث پست برق  ۶۳کیلوولت ویگل در چهارمین جلسه هماهنگی و پیگیری امور عمرانی شهرستان بررسی شد. در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیر امور برق شهرستان […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لزوم مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز پروژه‌های درمانی تأکید کرد و گفت: جلب مشارکت خیرین در امر سلامت، بهداشت و درمان ضروری است.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا، خیّرین و جمعی از مسئولان شهرستان، جشن گلریزان مجمع خیّرین سلامت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شامگاه شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، آیین گرامیداشت روز ملّی شوراها با حضور منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران و دهیاران برگزار و از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرهاو روستاهای شهرستان تجلیل شد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر؛ نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد. ارائه نظرات و پیشنهادات […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =