یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۴۱:۲۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

۷۰% مردم شهرستان آران و بیدگل واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

تغییر رنگ کرونای شهرستان آران و بیدگل به آبی به معنای پایان کرونا نیست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده این شهرستان با اشاره به خارج شدن شهرستان از وضعیت زرد کرونایی و ورود به وضعیت آبی گفت:  حدود ۷۰ درصد از مردم شهرستان آران و بیدگل واکسن کرونا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده این شهرستان با اشاره به خارج شدن شهرستان از وضعیت زرد کرونایی و ورود به وضعیت آبی گفت:  حدود ۷۰ درصد از مردم شهرستان آران و بیدگل واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و حدود ۵۷ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۶۳% از جمعیت دانش‌آموزان شهرستان آران و بیدگل و ۶۸% از اتباع این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

دکتر بایبوردی با اشاره به ضرورت انجام واکسیانسیون عمومی در شهرستان آران و بیدگل گفت: تاکنون ۷۰%  مردم واکسینه شده‌اند که این عدد باید به ۸۵% افزایش یابد.

وی اظهار داشت: تغییر رنگ کرونایی شهرستان آران و بیدگل به آبی به معنای پایان کرونا نیست و سهل‌انگاری در زدن ماسک و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند شیوع مجدد کرونا را زمینه‌سازی کند.

دکتر بایبوردی تاکید کرد: سلامت مردم زیر چتر واکسیناسیون عمومی و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تضمین می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از مردم گرانقدر این شهرستان خواست  تا برای تداوم امکان استفاده از خدمات اجتماعی و محروم نشدن از این خدمات، در سریع‌ترین زمان ممکن برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه با واکسن‌هراسی، واکسن‌گریزی و ماسک نزدن ورود به پیک جدید کرونا را امکان‌پذیر می‌کند، افزود: برخی افراد با «توهم دانایی»، واکسن‌گریزی در بین خانواده‌ها را ترویج می‌دهند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت فرهنگ‌سازی از سوی گروه‌های مرجع برای تشویق مردم به واکسیناسیون کرونا تاکید کرد و گفت: وقتی شهروندی درباره نزدن واکسن کرونا صحبت می‌کند، باید «مکث آگاهانه» داشته باشد و بداند که با نزدن واکسن کرونا چیزی عوض نمی‌شود.

برچسب ها :
مطالب مشابه
همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر؛ نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد. ارائه نظرات و پیشنهادات […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه صاحب‌الزمان(عج) نوش‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه، مراسم آیین نکوداشت روز ملّی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌ زورخانه‌‌ای با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش زورخانه‌ای و جمعی از مسئولان شهرستان در محل زورخانه صاحب‌الزمان(عج) شهر نوش‌آباد برگزار شد. اجرای آیین‌های زورخانه‌ای، هم‌نوایی و حماسه‌خوانی مرشدان برتر کشور، […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین وضعیت طرح نهضت ملّی مسکن در شهرستان آران و بیدگل در جلسه شورای مسکن بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه بررسی آخرین وضعیت نهضت ملّی مسکن شهرستان آرات و بیدگل با هدف بررسی مشکلات و ارائه گزارش دستگاه‌های ذیربط با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، رؤسای ادارات خدمت‌رسان و مدیران عامل بانک‌های شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. ارائه گزارش روند آماده‌سازی […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد. این نشست با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی و […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =