چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۲۴:۵۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با عید مبعث مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر در روستای علی آباد و فخره بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید. علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: این آموزشگاه در زمینی به وسعت سه هزار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با عید مبعث مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر در روستای علی آباد و فخره بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در این آیین گفت: این آموزشگاه در زمینی به وسعت سه هزار مترمربع با ۶ کلاس درس و با ۵۰ میلیارد ریال هزینه با مشارکت خیّر حاج رضا منزوی‌زاده ساخته شده است.

وی نقش خیّران را در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی شهرستان آران و بیدگل ستودنی ذکر کرد و افزود: آثار این باقیات صالحات برای نسل‌ها باقی می‌ماند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: معلمان و دانش‌آموزان دو رکن اساسی هستند که مسیر پیشرفت و توسعه کشورها را رقم می‌زنند و تامین زیرساخت‌های آموزشی و کلاس درس، ضرورت توسعه است که نیکوکاران در این مسیر همیشه حضور داشته‌اند.

گفتنی است بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در ۱۷۰ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در شهرستان آران و بیدگل مشغول به تحصیل هستند.

 

مدرسه شیرین حر

مطالب مشابه

صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه؛ کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست با اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی که همواره در طول حیات انقلاب در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ثابت کرده‌اند […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
باحضور رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان؛ مسائل و مشکلات قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام‌جمعه، مسئولان قضایی و اعضای شورای تأمین، مسائل و مشکلات در حوزه‌های قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی حکمی از سوی مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، احمدرضا مُدبرنیا مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، امام‌جمعه ابوزیدآباد و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این آئین احمد انصاری بعنوان […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + نوزده =