یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۱۵:۵۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام تبریک فرماندار به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی، فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به جامعه شریف کارگری شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی، هفته بزرگداشت کار و کارگر را به کارگران پرتلاش و جهادگران سنگر تولید و اشتغال و همه کارگران شریف شهرستان آران و بیدگل در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی سال «تولید، دانش‌بنیان و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی، هفته بزرگداشت کار و کارگر را به کارگران پرتلاش و جهادگران سنگر تولید و اشتغال و همه کارگران شریف شهرستان آران و بیدگل در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است که با روحیه جهادی و سازندگی، در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نقش اساسی‌ داشته‌اند.

رضایی بیان داشت: در حالی که ایران عزیز با وجود کارشکنی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه و بی سابقه استکبار، به سرعت به سوی قله‌های شکوه، عزّت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ و سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می کنند.

وی افزود: جامعه عزتمند کارگری کشور از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با آرمان‌های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی­ بدیلی را ایفا نموده اند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر شهرستان آران و بیدگل هفته کار و کارگر را به جامعه کارگران به ویژه جامعه شریف کارگری شهرستان مشغول فعالیت هستند تبریک گفته و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستار شد.

مطالب مشابه
گروه جهادی حیدر کرار در قالب طرح

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ گروه جهادی حیدر کرار (ع) متشکل از ۲۰ نفر در قالب طرح “سفیران محبت” به مدت دو روز به ۲۵۰ نفر از اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه کردند. علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شامگاه شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، آیین گرامیداشت روز ملّی شوراها با حضور منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای تأمین، بخشداران، شهرداران و دهیاران برگزار و از تلاش‌ها و زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرهاو روستاهای شهرستان تجلیل شد.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر؛ نمایندگان مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست تلاش‌ها و زحمات اعضاء هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان را در سرعت بخشی به حل و فصل مسائل جامعه کار و تولید ارزنده برشمرد. ارائه نظرات و پیشنهادات […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه صاحب‌الزمان(عج) نوش‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه، مراسم آیین نکوداشت روز ملّی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌ زورخانه‌‌ای با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش زورخانه‌ای و جمعی از مسئولان شهرستان در محل زورخانه صاحب‌الزمان(عج) شهر نوش‌آباد برگزار شد. اجرای آیین‌های زورخانه‌ای، هم‌نوایی و حماسه‌خوانی مرشدان برتر کشور، […]

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 5 =