جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۳۲:۵۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با ۴ دی، روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل زنگ حماسه و ایثار در مدرسه مدرسه امام خامنه ای نواخته شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، همزمان با ۴ دی، زنگ حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه آران و بیدگل، خانواده معظم شهداء و جمعی از مسئولان این شهرستان در مدرسه امام خامنه‌ای طنین انداز شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین با […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، همزمان با ۴ دی، زنگ حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه آران و بیدگل، خانواده معظم شهداء و جمعی از مسئولان این شهرستان در مدرسه امام خامنه‌ای طنین انداز شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات چهار و پنج این شهرستان گفت:تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و اهداف شهداء در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان امری ضروری و لازمه بقای انقلاب است.

وی با بیان اینکه  تبیین در فرهنگ ایثار و شهادت راهی مؤثر برای خنثی کردن فتنه دشمن است، تصریح کرد: قبل از اینکه دشمنان بتوانند با تحریف دفاع مقدس و شهادت ذهن مردم ایران را منحرف کنند، باید تمامی متولیان این امر از بستر فضای مجازی برای نشر واقعیت هشت سال دفاع مقدس استفاده کنند.

وی افزود: حماسه آفرینی‌های شهدای گرانقدر شهرستان آران و بیدگل، درس و سندی از تکامل معنوی و حماسی فرزندان نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی است که برای استقلال و عزّت ایران اسلامی با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با ایثار و از خودگذشتی برای آرما‌های والای انقلاب پا در میدان نبرد گذاشتند.

رضایی با بیان اینکه دانش‌آموزان به عنوان وارثان انقلاب و آینده سازان این مرز و بوم هستند، گفت: دانش‌آموزان شهرستان آران و بیدگل، با استمرار راه شهدا و دستاوردهای بی نظیر آن با فراگیری علم و دانش، قدم در راه پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بگذارند.

گفتنی است ۴ دی؛ سالروز شروع عملیات کربلای ۴ و در ادامه عملیات غرورآفرین کربلای ۵ است که شهرستان آران و بیدگل به در این دو عملیات ۱۲۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیش از ۸۴۰شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده گرانقدر هشت سال دفاع مقدس پیشتاز در عرصه ایثارگری و نماد ایثار و شهادت است.

 

مطالب مشابه
مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ ظهر امروز (پنج‌شنبه) مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به منظور توسعه و ارتقاء فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که شهردار، مدیر آموزش و […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل از گروه 840 موشکی نزاجا بازدید و با فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز، برخی دانشجویان دوره ۳۴ کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دفاعی دافوس دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت روحیه خودباوری و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکار مقابله با توطئه دشمن در همه عرصه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرنگار ایرنا، علی‌اکبر رضایی روز چهارشنبه در نخستین جشنوراه ملی نمک در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: یکی از شاخص‌های مؤثری که در بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن به درستی توجه نشده […]

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

صبح امروز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه؛ جلسه مشترک کمیسیون دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان، به منظور بررسی مسائل دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار و در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی خردادماه سال جاری بحث و تبادل‌نظر شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پنج =