پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۱۸:۵۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نقش پزشکان و داروسازان در افزایش «سواد بهداشتی» و «سواد تاب‌آوری در مقابل ویروس کرونا» برجسته‌تر از هر زمان دیگری است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی روز «پزشک» و «داروساز» را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی «یکم شهریور ماه؛ زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک» و «پنجم شهریورماه؛ روز تولد زکربای رازی و روز داروسازی» را به تمامی پزشکان و داروسازان ایران زمین، به ویژه پزشکان و داروسازان این شهرستان تبریک گفت. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی «یکم شهریور ماه؛ زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک» و «پنجم شهریورماه؛ روز تولد زکربای رازی و روز داروسازی» را به تمامی پزشکان و داروسازان ایران زمین، به ویژه پزشکان و داروسازان این شهرستان تبریک گفت.

وی در این پیام، پزشکان و داروسازان را به عنوان «فرشتگان نجات»، «مدافعان حریم بهداشت و سلامت مردم» و «پیشقراولان ترویج سلامت و روان» شهروندان ذکر کرده و آورده است: مجموعه کادر بهداشتی-درمانی، پزشکان و داروسازان شهرستان آران و بیدگل یکی از دانش‌بنیان‌ترین، هوشمندانه‎ترین و دانش‌پایه‌ترین کارگزاران ایران اسلامی در بخش درمان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل پزشکان و داروسازان شاغل در مراکز مربوطه در شهرستان آران و بیدگل را مهم‌ترین حلقه‌های سلامت مردم ارزیابی کرده و آورده است: بدون شک پزشکان و داروسازان  با تعهد، تخصص و عشق به شغلشان سلامتی بیماران و جامعه را در شرایط حساس کرونایی تضمین می‌کنند و افرادی هستند که بیش از همه در دل حادثه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی پزشکان و داروسازان را سفرای تسکین آلام دردمندان از یکطرف و عاملان ترویج بهداشت و سلامتی از طرف دیگر عنوان کرده و خدمت‌رسانی آنان را جلوه‌های زیبایی از نمایش ایثار، فداکاری و ازجان‌گذشتگی در شرایط کنونی بحران کرونا ذکر کرده است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به نقش بی‌بدیل پزشکان و داروسازان در نظام سلامت کشور اشاره کرده و از خدمات ایثارگونه پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان، داروسازان و داروخانه‌داران تشکر کرده و آورده است: همچنان نیازمند همراهی همه مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا هستیم.

دکتر بایبوردی با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده اشاره کرده و آورده است: با الهام از کلام وحی و اینکه «هرکس نفسی را حیات بخشد گویی همه مردم را حیات بخشیده است» می‌توان به نقش کلیدی و راهبردی پزشکان و داروسازان در صیانت از جان و سلامت مردم صحه گذاشت.

فرماندار گفت: بدن شک با مطالعات، پژوهش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی نخبگان ایرانی و در راس آن نخبگان عرصه پزشکی و داروسازی، جمهوری اسلامی ایران توانسته است به جمع باشگاه سازندگان واکسن کرونا وارد شود.

وی اضافه کرده است: بدون شک بهترین هدیه به پزشکان و داروسازان در شرایط بحران کرونا، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

وی در این پیام تاکید کرده است: راهبرد اصولی دولت انجام واکسیناسیون سراسری و عمومی مردم برای مقابله با کروناست و دستاورد اصلی و بزرگ دانشمندان جوان ایرانی در شرایط کرونایی، ساخت واکسن کروناست.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در خاتمه اظهار امیدواری کرده است تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک زدن از سوی مردم از یکطرف و تولید انبوه واکسن کرونا توسط دستگاه‌های مربوطه در دولت از طرف دیگر، شاهد قطع رنجیره انتقال کرونا و بازگشت به زندگی عادی ایرانیان باشیم؛ ان‌شاءالله.

برچسب ها :
مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =